Zoals een enkeling opgevallen zal zijn, ben ik me aan het oriënteren om een webdesign bedrijf te starten. Ik ben bezig met een bedrijfsplan en er wordt gevraagd welke inkomsten ik denk te genereren met me bedrijf.
Nu is me vraag aan de leden hier die zich in deze branche bezig houden, hoe hun deze beantwoord hebben. Het eerste jaar zal nog niet veel zijn vrees is? Omdat ik al begrepen heb dat het wel even kan duren voordat je er van kan leven. Ook is het best lastig om te gaan schatten hoeveel klanten ik ga krijgen, en voor hoeveel uur werk dit me oplevert.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dennizvd
dennizvd
Beste HLers,
Zoals een enkeling opgevallen zal zijn, ben ik me aan het oriënteren om een webdesign bedrijf te starten. Ik ben bezig met een bedrijfsplan en er wordt gevraagd welke inkomsten ik denk te genereren met me bedrijf.
Nu is me vraag aan de leden hier die zich in deze branche bezig houden, hoe hun deze beantwoord hebben. Het eerste jaar zal nog niet veel zijn vrees is? Omdat ik al begrepen heb dat het wel even kan duren voordat je er van kan leven. Ook is het best lastig om te gaan schatten hoeveel klanten ik ga krijgen, en voor hoeveel uur werk dit me oplevert.
Graag hoor ik jullie advies. 8)
[titel aangepast - mod]
© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35488-schatting-inkomsten-voor-bedrijfsplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag