Eerst even voorstellen: Ik ben Dimitri, 33 jaar, uit de omgeving van Rotterdam.
De laatste 12 maanden ben ik op zoek gegaan naar de "perfecte" formule om het hobby-gamen een doorstart te geven naar professional gamen. Veel onderzoek gedaan, 3 maanden in Amerika doorgebracht om te leren, veel technologische oplossingen bekeken en nu dat ik het plan op papier heb uitgewerkt ben ik klaar voor ontwikkeling van het systeem.
Nu ben ik redelijk gerust op het vooruitzicht om op redelijk korte termijn minstens een half miljoen spelletjes-fanaten (gamers) aan mijn project te binden waardoor er allerlei nevenactiviteiten kunnen ontstaan zoals verkoop van apparatuur, spelletjes en organisatie van bepaalde events.
Aantal Online Gamers in 2002: 80 miljoen
Verwachting voor 2008: 200 miljoen.
Waar ik een beetje vast zit is de manier waarop ik dit plan kan uitbouwen tot een onderneming waarvan ik op korte termijn al van kan leven.
Ik denk dat de eigenlijke vraag is: hoe kom je de opstart-periode door? Hoe kun je toch full-time werken aan je onderneming als de lucratieve aspecten van je onderneming pas na enkele maanden in werking treden?
Ik ben niet in de gelegenheid om bijvoorbeeld geld te lenen van familie of vrienden aangezien ik bijna geen familie heb en mijn vriendenkring over het algemeen bestaat uit jonge gezinnen.
Een baan zoeken naast het project is eigenlijk geen optie omdat ik 7 dagen in de week zal moeten ontwikkelen om dit project op korte termijn te lanceren.
Heb ik investeerders nodig? Sponsors? Moet ik met mijn idee richting een ander bedrijf en het uit handen geven in ruil voor een percentage?
Ik zit behoorlijk klem en weet nu niet welke route ik moet bewandelen om hier een oplossing voor te vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dimitri
Dimitri
Eerst even voorstellen: Ik ben Dimitri, 33 jaar, uit de omgeving van Rotterdam.
De laatste 12 maanden ben ik op zoek gegaan naar de "perfecte" formule om het hobby-gamen een doorstart te geven naar professional gamen. Veel onderzoek gedaan, 3 maanden in Amerika doorgebracht om te leren, veel technologische oplossingen bekeken en nu dat ik het plan op papier heb uitgewerkt ben ik klaar voor ontwikkeling van het systeem.
Nu ben ik redelijk gerust op het vooruitzicht om op redelijk korte termijn minstens een half miljoen spelletjes-fanaten (gamers) aan mijn project te binden waardoor er allerlei nevenactiviteiten kunnen ontstaan zoals verkoop van apparatuur, spelletjes en organisatie van bepaalde events.
Aantal Online Gamers in 2002: 80 miljoen
Verwachting voor 2008: 200 miljoen.
Waar ik een beetje vast zit is de manier waarop ik dit plan kan uitbouwen tot een onderneming waarvan ik op korte termijn al van kan leven.
Ik denk dat de eigenlijke vraag is: hoe kom je de opstart-periode door? Hoe kun je toch full-time werken aan je onderneming als de lucratieve aspecten van je onderneming pas na enkele maanden in werking treden?
Ik ben niet in de gelegenheid om bijvoorbeeld geld te lenen van familie of vrienden aangezien ik bijna geen familie heb en mijn vriendenkring over het algemeen bestaat uit jonge gezinnen.
Een baan zoeken naast het project is eigenlijk geen optie omdat ik 7 dagen in de week zal moeten ontwikkelen om dit project op korte termijn te lanceren.
Heb ik investeerders nodig? Sponsors? Moet ik met mijn idee richting een ander bedrijf en het uit handen geven in ruil voor een percentage?
Ik zit behoorlijk klem en weet nu niet welke route ik moet bewandelen om hier een oplossing voor te vinden.
Suggesties zijn van harte welkom.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3556-gamers-en-geld-verdienen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag