• 0

Algemene voorwaarden 3.0

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ziet er wel leuk uit. Hoewel zaken als:

 

Artikel 3 - Toepasselijkheid

3. Wij doen niet zo moeilijk.

 

Lijkt mij persoonlijk niet iets wat in de voorwaarden thuis hoort.

 

wel als je goed leest, art. 3.2 staat namelijk: Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige. Maar zie ook lid 3.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Leuk dit te zien! Ik roep al veel langer om dit zo gewoon te doen

 

http://www.coolblue.nl/algemenevoorwaarden

 

Idd, erg goed gedaan! Misschien ook nog maar eens een keer naar die van mezelf kijken :)

Was ook erg te spreken over de service van coolbue toen we een keer iets besteld hebben. Ik geef jou de reus, maar mocht Coolbue verschijnen naar aanleiding van webcare krijgen ze er ook nog eentje ;D

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zojuist ook een poging gedaan om vele overbodige voorwaarden weg te halen en het wat duidelijker te maken.

Zie hier het resultaat :) http://stuiterballen.com/Onze-Voorwaarden

 

 

ik had ze 2 jaar geleden ook redelijk duidelijk en kort... maar gelet op de dienst toch iets strenger http://www.missrefund.com/voorwaarden_airport_tax_refund.html misschien helpt het je...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Toevallig kom ik net van een bespreking dat mijn algemene voorwaarden onder de loep nam. Duidelijkheid, leesbaarheid, is zeker een punt van belang maar op dit moment is het erg handig, belangrijk, om mediation (bij conflict) in de voorwaarden op te nemen. Tot nu toe werd er bij mijn weten alleen aan arbitrage gedacht, bij geschil. Dit is een erg dure alternatief vergelijkend met mediation en levert even snel, misschien sneller, resultaat op bij conflict.

 

Op dit moment is mediation al een wettelijke verplichting binnen de voorwaarden in een aantal landen als Scandinavie. Its a matter of time voordat het in Nederland een standaard is dus wellicht handig om hierin, met een mediator spreekuur, te verdiepen.

 

In elk geval hoop ik hier meer tips tegen te komen omtrent voorwaarden so keep this thread alive!

Q-band Innovating print media
Link naar reactie
  • 0

Overigens leest bezoekt, en dus leest, bijna niemand die voorwaarden.

Het overgrote deel van de bezoekers die op die pagina komen komen van Higherlevel of Webwinkelforum. :)

En John bedankt voor de feedback in PB.

en dan ook nog verder afvragen... hoe vaak zijn ze (voor een rechter) toepasbaar en hoe vaak wil je een relatie/je naam op het spel zetten om deze 'kleine' lettertjes...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ziet er wel leuk uit. Hoewel zaken als:

 

Artikel 3 - Toepasselijkheid

3. Wij doen niet zo moeilijk.

 

Lijkt mij persoonlijk niet iets wat in de voorwaarden thuis hoort.

 

In de "relaxte sfeer" van de voorwaarden vind ik het wel passen.

 

Artikel 11: "Als een product beschadigt". Verkopen jullie zulke agressieve artikelen?

Ik hoop dat je bedoelt: "Als een product beschadigd raakt".

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 169 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.