Heeft iemand hier ervaring met sponsoring van een lokale sportclub.
Ik heb een leuk gesprek gehad met de penningmeester van een sportvereniging, bedoeling is dan dat ik de shirts ga betalen voor een junioren team, bedrijfslogo en bedrijfsnaam wordt op de shirts gedrukt, er wordt een reclamebordje in het clubhuis, cq. kantine opgehangen en periodiek wordt in het clubblad de bedrijfsnaam genoemd. Kan daarin ook zelf nog wat schrijven, bv.een speciale actie.
Persoonlijk wil ik het graag doen, het is een lokale sportclub, lokaal dus mijn doelgebied, het kost geld.
Heeft iemand enige ervaring met de R.OI., de laatste vind ik erg moeilijk, doe je het niet, dan is het zeker dat je er geen klant door krijgt, doe je het wel, er hoeft maar 1 grote opdracht tussen te zitten en de investering is terugverdiend.
Mocht iemand er ervaring mee hebben, dan hoor ik het graag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Beste,
Heeft iemand hier ervaring met sponsoring van een lokale sportclub.
Ik heb een leuk gesprek gehad met de penningmeester van een sportvereniging, bedoeling is dan dat ik de shirts ga betalen voor een junioren team, bedrijfslogo en bedrijfsnaam wordt op de shirts gedrukt, er wordt een reclamebordje in het clubhuis, cq. kantine opgehangen en periodiek wordt in het clubblad de bedrijfsnaam genoemd. Kan daarin ook zelf nog wat schrijven, bv.een speciale actie.
Persoonlijk wil ik het graag doen, het is een lokale sportclub, lokaal dus mijn doelgebied, het kost geld.
Heeft iemand enige ervaring met de R.OI., de laatste vind ik erg moeilijk, doe je het niet, dan is het zeker dat je er geen klant door krijgt, doe je het wel, er hoeft maar 1 grote opdracht tussen te zitten en de investering is terugverdiend.
Mocht iemand er ervaring mee hebben, dan hoor ik het graag.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35611-sponsoring-sportclub-dmv-shirt-reclame/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag