Ik heb de gelegenheid om als voornaamste medewerker van een webshop de activiteiten over te nemen van mijn baas. De shop bestaat 8 jaar, 5 jaar in de huidige vorm en draait een goede omzet. We komen er alleen niet goed uit hoe we de prijs moeten bepalen. Mijn baas heeft een prijs genoemd, waar op wat voor manier kan ik berekenen of dit realistisch is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
F77
F77
Ik heb de gelegenheid om als voornaamste medewerker van een webshop de activiteiten over te nemen van mijn baas. De shop bestaat 8 jaar, 5 jaar in de huidige vorm en draait een goede omzet. We komen er alleen niet goed uit hoe we de prijs moeten bepalen. Mijn baas heeft een prijs genoemd, waar op wat voor manier kan ik berekenen of dit realistisch is?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35655-overnameprijs-bepalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag