Momenteel ben ik bezig om een tijdelijke website te lanceren om mijn e commerce concept (startup fase) hiermee te promoten en om enige investeerders aan te trekken. Tevens ook om tracks bij te houden mbt analytics. De website is ook bedoelt als visitekaart. Momenteel staat de website nog op een tijdelijke server, bijgaand de link.
Nou is mijn vraag, wat de belangrijkste elementen zijn om in mijn content te nemen. Heb ik wel alles meegenomen of zijn er nog cruciale dingen die ik uit het oog zie.
Ik heb mijn content in 2 onderwerpen/sub pages verdeeld op mijn website. Namelijk het volgende in het kort:
1) Company = About Us:
Wie zijn wij
Wat gaan wij op de markt brengen
Wie is onze doelgroep
Wat hebben wij onze doelgroep te bieden
Wat voor baat heeft onze doelgroep hiermee
2) Investment Opportunities = Invest:
Wie zijn wij
Waar willen wij heen met onze concept
Wat biedt het concept allemaal in de toekomst
Tijdsbestek om rendement en terugbetalen van investeringen.
De Lorum Ipsum content is een indicatie hoe groot (max) de tekst zal zijn op de website.
Mvg,
L.A.
Als er wat tips en kritiek is op de tijdelijke website, hoor ik ook graag ;D
L.A.
L.A.
Beste dames & heren,
Momenteel ben ik bezig om een tijdelijke website te lanceren om mijn e commerce concept (startup fase) hiermee te promoten en om enige investeerders aan te trekken. Tevens ook om tracks bij te houden mbt analytics. De website is ook bedoelt als visitekaart. Momenteel staat de website nog op een tijdelijke server, bijgaand de link.
http://marocstores.bonsaimedia.nl/about-us_en.html
Nou is mijn vraag, wat de belangrijkste elementen zijn om in mijn content te nemen. Heb ik wel alles meegenomen of zijn er nog cruciale dingen die ik uit het oog zie.
Ik heb mijn content in 2 onderwerpen/sub pages verdeeld op mijn website. Namelijk het volgende in het kort:
1) Company = About Us:
Wie zijn wij
Wat gaan wij op de markt brengen
Wie is onze doelgroep
Wat hebben wij onze doelgroep te bieden
Wat voor baat heeft onze doelgroep hiermee
2) Investment Opportunities = Invest:
Wie zijn wij
Waar willen wij heen met onze concept
Wat biedt het concept allemaal in de toekomst
Tijdsbestek om rendement en terugbetalen van investeringen.
De Lorum Ipsum content is een indicatie hoe groot (max) de tekst zal zijn op de website.
Mvg,
L.A.
Als er wat tips en kritiek is op de tijdelijke website, hoor ik ook graag ;D
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag