• 0

Outlook 2007: Hoe kan ik in 1 mailtje meer dan 4000 adressen bereiken?

Ik wil mijn relaties, vrienden en bekenden een mail sturen via Outlook 2007. Normaliter kent Outlook een begrenzing tot 100 ontvangers per bericht. Hoe kan ik toch via Outlook in één mailtje in dit geval meer dan 4000 mailadressen bereiken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

dan 40 verschillende mailgroepen maken... ::)

Ik ben bang dat dit niet gaat werken, want die 40 groepen zijn dan zelf ook weer aan veranderingen onderhevig, net als die oorspronkelijke ruim 4000 mailadressen...

Link naar reactie
  • 0

Als je het perse zo wil doen dan kan je nog kijken naar de mailmerge mogelijkheden van Word in combinatie met een emaillijst in Excel.

OK bedankt, maar eerlijk gezegd zegt me dat niks. Waar zou ik kunnen vinden hoe ik dat van stap tot stap moet doen?

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat Outlook al niet eens je grootste probleem is. Als je provider al ziet dat je mail naar 4000 verschillende adressen in 1 keer stuurt, dikke kans dat je dan wordt afgesloten en bij diverse andere providers op de blacklist terecht komt. Oftewel vergeet dat mailen vanuit Outlook maar en ga op zoek naar een externe dienst.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Je begrijpt toch wel dat dit simpelweg aan valt te merken als 'spam'? In je openingspost praat je over familie/vrienden/kenissen en vervolgens kom je met het getal 4000? Je kunt mij niet vertellen dat jij al deze 4000 mensen persoonlijk bij naam kent? Outlook en ook je provider zullen hier dan zeker een stokje voor steken. Wil je alsnog doorgaan met dit idee, gebruik dan inderdaad een externe dienst zoals eerder al aanbevolen.

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat dat helemaal niet kan, 4000 mail adressen in één mailtje, daar gaat een mailserver van over z'n nek. En een fatsoenlijk afgestelde mailserver weigert sowieso dergelijke mailtjes.

De nette manier om een email naar 4000 mensen te sturen is zoals diverse mensen al hebben opgemerkt, via een mail merge met word of een speciaal mail merge programma. Of je kunt een mailinglist aanmaken, en het mailtje daarmee versturen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.