Ik heb een probleem met een klant. Deze klant heeft in Januari een PC van 1600,- bij me besteld. PC bleek niet goed te werken, dus is hij teruggekomen. Ik heb onderdelen vervangen, tests uitgevoerd en hij werkte weer. Dit staat ook in mijn RMA rapport.
Nu is het zo, dat de klant na binnenkomst van de PC weer klaagde over een niet werkende PC. Heel vreemd. Dus na veel gedoe weer teruggestuurd. Komt deze bij mij aan, maak ik de kast open (wat heel zwaar ging) bleek de kastdeur verbogen te zijn, de videokaart platgedrukt(videokaart is met slot en al naar beneden gedrukt lijkt het wel.) Dan is het niet zo gek dat de PC niet meer werkt:).
Nu vind ik dat ik hier geen garantie op kan geven. Dit is of gebruikersschade, of er is iets misgegaan bij PostNL.
Omdat ik al nattigheid voelde toen ik de PC weer binnenkreeg, heb ik de doos samen met een collega geopend. (als getuige zijnde, just to be sure)
Wat kan ik nu het beste doen? Eventueel heb ik wel foto's.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DaanG
DaanG
Beste Dames, Heren,
Ik heb een probleem met een klant. Deze klant heeft in Januari een PC van 1600,- bij me besteld. PC bleek niet goed te werken, dus is hij teruggekomen. Ik heb onderdelen vervangen, tests uitgevoerd en hij werkte weer. Dit staat ook in mijn RMA rapport.
Nu is het zo, dat de klant na binnenkomst van de PC weer klaagde over een niet werkende PC. Heel vreemd. Dus na veel gedoe weer teruggestuurd. Komt deze bij mij aan, maak ik de kast open (wat heel zwaar ging) bleek de kastdeur verbogen te zijn, de videokaart platgedrukt(videokaart is met slot en al naar beneden gedrukt lijkt het wel.) Dan is het niet zo gek dat de PC niet meer werkt:).
Nu vind ik dat ik hier geen garantie op kan geven. Dit is of gebruikersschade, of er is iets misgegaan bij PostNL.
Omdat ik al nattigheid voelde toen ik de PC weer binnenkreeg, heb ik de doos samen met een collega geopend. (als getuige zijnde, just to be sure)
Wat kan ik nu het beste doen? Eventueel heb ik wel foto's.
Groet,
Daan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36317-problemen-met-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag