De bedoeling is grafisch ontwerp aan te bieden tegen vaste lage prijzen die voor iedereen betaalbaar zijn. De website
moet duidelijk zijn en aanspraken bij de doelgroep (potentiële klanten).
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Dit is ondertussen Logo4Life V4.0 en elke versie heb ik tot nu toe hier laten bekijken met het nodige goede commentaar. Alles
is door mijzelf gebouwd en ontworpen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Binnen de grote markt van grafisch ontwerp kwaliteit bieden tegen vaste lage prijzen, geen onduidelijkheden en geen astronomishe bedragen. Natuurlijk ideaal voor de startende ondernemer, maar mijn klantenbestand bestaat hier zeker
niet alleen uit.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Logo4Life gaat juist voor duidelijkheid, eerlijkheid én kwaliteit voor eerlijke prijzen. Dit in een markt met zeer uiteenlopende bedragen en onzekerheden in het ontwerpproces e.d.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Binnenkort wil ik met de website starten op Adwords en dus hoor ik graag van jullie of de website aanspreekt, wat jullie
tegenvalt, meevalt etc. Wat zou jullie wel/niet doen besluiten om grafisch ontwerp te bestellen bij Logo4Life?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SanderVh
SanderVh
Omschrijving van je concept:
De bedoeling is grafisch ontwerp aan te bieden tegen vaste lage prijzen die voor iedereen betaalbaar zijn. De website
moet duidelijk zijn en aanspraken bij de doelgroep (potentiële klanten).
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Dit is ondertussen Logo4Life V4.0 en elke versie heb ik tot nu toe hier laten bekijken met het nodige goede commentaar. Alles
is door mijzelf gebouwd en ontworpen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Binnen de grote markt van grafisch ontwerp kwaliteit bieden tegen vaste lage prijzen, geen onduidelijkheden en geen astronomishe bedragen. Natuurlijk ideaal voor de startende ondernemer, maar mijn klantenbestand bestaat hier zeker
niet alleen uit.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Logo4Life gaat juist voor duidelijkheid, eerlijkheid én kwaliteit voor eerlijke prijzen. Dit in een markt met zeer uiteenlopende bedragen en onzekerheden in het ontwerpproces e.d.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Binnenkort wil ik met de website starten op Adwords en dus hoor ik graag van jullie of de website aanspreekt, wat jullie
tegenvalt, meevalt etc. Wat zou jullie wel/niet doen besluiten om grafisch ontwerp te bestellen bij Logo4Life?
Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36342-websitecheck-nieuwe-site-grafisch-ontwerper-duidelijk-naar-potenti%C3%ABle-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag