Aanbevolen berichten

Ik heb vanochtend op een topic gereageerd waarbij Remy iets vroeg over zijn advertentie-platform. Toen ik net wilde kijken hoe de vlag er inmiddels bij hing zag ik tot mijn verbazing dat mijn reactie weg was.

Dus even checken wat er aan de hand is. Aha, ik zie dat er een nieuw nagenoeg identiek bericht staat van Remy. Blijkbaar was zijn oude bericht niet opgemaakt in het juiste "format" en dus verwijderd door een moderator?

"En passant" wordt mijn bijdrage dus ook in de prullebak gemikt. Ik zal eerlijk zijn, dat geeft een rotgevoel.

Maar niet voor lang! :) Want ik ben het zonnetje in huis en dat blijf ik..

Ik heb het mod-team hoog zitten maar ik wil enkele tips geven om dit te voorkomen:

- plaats, als het technisch mogelijk was geweest, mijn reactie ook terug als je iets verwijderd.

- als het technisch niet mogelijk is om mijn reactie te verplaatsen, neem dan even de moeite om mijn reactie "even te kopieren en te plakken" en naar mij toe te pm-en, zodat ik hem zelf terug kan plaatsen.

- als ook dat teveel moeite of werk is, stuur dan een pm met alleen een smiley naar me.

Edit: we hebben toch echt een top-mod-team! Binnen 2 minuten na mijn "klaagzang" mijn complete reactie ("Pulitzermaterial") in mijn "inbox". Thnx! (scheelt me weer een brief naar de rijdende rechter ;D ).

Tip voor iedereen: als je een bericht kwijt bent na plaatsing, geef een seintje aan het mod-team en zij vissen hem voor je uit de prullebak. Higherlevel 3.9!

Blijkbaar was zijn oude bericht niet opgemaakt in het juiste "format" en dus verwijderd door een moderator?

Klopt, zoals ook al aangegeven door Wouter in zijn reactie boven jouw reactie ;) en in de melding van de verplaatsing

plaats, als het technisch mogelijk was geweest, mijn reactie ook terug als je iets verwijderd.

Dat is technisch helaas niet mogelijk, de berichten worden namelijk op tijd gesorteerd en daarmee zou jouw reactie boven de nieuwe startpost verschijnen. Normaal verplaatsen we gewoon de startpost en alle reacties naar een ander board, en dan is het dus nooit een issue, maar vanwege het specifieke format dat we vereisen is dat bij het WJVM-board niet mogelijk

als het technisch niet mogelijk is om mijn reactie te verplaatsen, neem dan even de moeite om mijn reactie "even te kopieren en te plakken" en naar mij toe te pm-en, zodat ik hem zelf terug kan plaatsen.

Bij deze. Ik zal er voortaan wat meer rekening mee proberen te houden. Maar nogmaals: speelt in principe alleen bij het WVJVM-board.

als ook dat teveel moeite of werk is, stuur dan een pm met alleen een smiley naar me.

Ik heb er ook een smiley bijgedaan ;)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Was waarschijnlijk een drukke collega die aan het herschikken was en copy-paste vergat.

Ik doe niet aan copy-paste posting (ben meer een PM-er) , maar dank voor de inspanning Twa ;).

En zakelijk ook weer leerzaam: hoe je van een negatieve ervaring een positieve ervaring maakt!

(Ik weet niet of hij nog bij iemand in zijn handtekening staat: "zonder wrijving ... geen glans")

(Ik weet niet of hij nog bij iemand in zijn handtekening staat: "zonder wrijving ... geen glans")

Die quote is vervangen door "Druk maakt afval compacter". Minder catchy IMHO ;D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar