Sinds april van dit jaar is mijn website gelanceerd met de verkoop van een opbergsysteem voor cd’s, dvd’s en blu ray disc. Het is een compleet concept met hoesjes en opbergboxen. Relatief onbekend product (Cd softcovers) in een heel specifieke nichemarkt. Met de producten kan je een flinke ruimtebesparing opleveren voor het opbergen van je cd’s en het heeft een mooi design.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De website is geheel nieuw (nieuw clean design en inhoud) met hopelijk een goede productinfo. Goed contact met distributeur en producent producten. Nagaan wat de concurrentie doet.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Genereren van meer traffic en daaruit voortvloeiende conversies. Ik run de webshop naast mijn vaste baan en hoop van mijn hobby mijn werk te kunnen maken. Daarvoor zullen de verkopen echter omhoog moeten!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is een nichemarkt met relatief weinig aanbieders. De webshop moet professioneel en betrouwbaar overkomen met een goede prijs. Snelheid en kwaliteit staat voorop waabij ook de moderne technieken van social media goed gebruikt worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Vooral verbeterpunten en kritische noten. Uiteraard ook wat d eerste indruk is. Tips en trucs, etc. Brand los zou ik zeggen!
www.softcovers.nl - de website voor het Cd softcover opbergsysteem
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
CD Softcovers
CD Softcovers
Omschrijving van je concept:
Sinds april van dit jaar is mijn website gelanceerd met de verkoop van een opbergsysteem voor cd’s, dvd’s en blu ray disc. Het is een compleet concept met hoesjes en opbergboxen. Relatief onbekend product (Cd softcovers) in een heel specifieke nichemarkt. Met de producten kan je een flinke ruimtebesparing opleveren voor het opbergen van je cd’s en het heeft een mooi design.
Website: http://www.softcovers.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De website is geheel nieuw (nieuw clean design en inhoud) met hopelijk een goede productinfo. Goed contact met distributeur en producent producten. Nagaan wat de concurrentie doet.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Genereren van meer traffic en daaruit voortvloeiende conversies. Ik run de webshop naast mijn vaste baan en hoop van mijn hobby mijn werk te kunnen maken. Daarvoor zullen de verkopen echter omhoog moeten!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het is een nichemarkt met relatief weinig aanbieders. De webshop moet professioneel en betrouwbaar overkomen met een goede prijs. Snelheid en kwaliteit staat voorop waabij ook de moderne technieken van social media goed gebruikt worden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Vooral verbeterpunten en kritische noten. Uiteraard ook wat d eerste indruk is. Tips en trucs, etc. Brand los zou ik zeggen!
www.softcovers.nl - de website voor het Cd softcover opbergsysteem
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37270-wat-vinden-jullie-van-mijn-website-wwwsoftcoversnl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag