Recentelijk ben ik met mijn compagnon een B.V. begonnen. Voorheen waren we een V.O.F. maar gezien wij handelen in waardevolle objecten leek het ons verstandiger ons privé af te schermen.
Na een afspraak gemaakt te hebben bij een notaris stonden we binnen 20 minuten weer buiten met het aandelenregister van onze B.V. in handen, maar we moeten nog aardig wat regelen willen we alles op orde hebben. Nu heb ik een klein beetje hulp nodig met wat we allemaal moeten regelen.
We hebben bijvoorbeeld al wat salaris uitbetaald (lees geld opgenomen) zonder ons aangemeld te hebben als werkgever en dit moet natuurlijk wel. Kunnen we dit nog eenvoudig corrigeren?
Nu begrijp ik dat wij een arbeids overeenkomst moeten opstellen. Wie moeten wij hiervoor inhuren om dit voor ons te doen? Waar moet ik op letten bij het benaderen van een bedrijf hiervoor.
Wij zijn nog niet dusdanig winstgevend dat wij een groot DGA salaris willen en kunnen opnemen dus hiervoor zal ook iets op papier moeten komen. Graag jullie input.
Eigenlijk zijn wij op zoek naar iemand die:
-looncontracten kan opstellen
-loonadministratie doet
-kan fungeren als een soort van vraagbaak wanneer we ergens over twijfelen betreffende de algemene adminstratie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PieterJoop
PieterJoop
Recentelijk ben ik met mijn compagnon een B.V. begonnen. Voorheen waren we een V.O.F. maar gezien wij handelen in waardevolle objecten leek het ons verstandiger ons privé af te schermen.
Na een afspraak gemaakt te hebben bij een notaris stonden we binnen 20 minuten weer buiten met het aandelenregister van onze B.V. in handen, maar we moeten nog aardig wat regelen willen we alles op orde hebben. Nu heb ik een klein beetje hulp nodig met wat we allemaal moeten regelen.
We hebben bijvoorbeeld al wat salaris uitbetaald (lees geld opgenomen) zonder ons aangemeld te hebben als werkgever en dit moet natuurlijk wel. Kunnen we dit nog eenvoudig corrigeren?
Nu begrijp ik dat wij een arbeids overeenkomst moeten opstellen. Wie moeten wij hiervoor inhuren om dit voor ons te doen? Waar moet ik op letten bij het benaderen van een bedrijf hiervoor.
Wij zijn nog niet dusdanig winstgevend dat wij een groot DGA salaris willen en kunnen opnemen dus hiervoor zal ook iets op papier moeten komen. Graag jullie input.
Eigenlijk zijn wij op zoek naar iemand die:
-looncontracten kan opstellen
-loonadministratie doet
-kan fungeren als een soort van vraagbaak wanneer we ergens over twijfelen betreffende de algemene adminstratie.
-Jaarrekening kan opstellen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37365-bv-hulp-met-loonadministratie-dga/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag