Momenteel ben ik bezig met het uitrollen van een website waarbij de website onder andere een intermediaire rol speelt bij verkopen. Producten die verkocht worden, worden aan ons betaald. Wij betalen na 2 weken dit bedrag uit aan de aanbieder.
Wanneer alles straks loopt als gepland zal het bedrag wat door deze constructie standaard op een rekening van ons staat, aanzienlijk zijn.
Mijn vragen zijn: is er nog wat te verdienen met dit bedrag? Wat mag wel/niet?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BertH
BertH
Goedemorgen,
Momenteel ben ik bezig met het uitrollen van een website waarbij de website onder andere een intermediaire rol speelt bij verkopen. Producten die verkocht worden, worden aan ons betaald. Wij betalen na 2 weken dit bedrag uit aan de aanbieder.
Wanneer alles straks loopt als gepland zal het bedrag wat door deze constructie standaard op een rekening van ons staat, aanzienlijk zijn.
Mijn vragen zijn: is er nog wat te verdienen met dit bedrag? Wat mag wel/niet?
Ben benieuwd naar suggesties.
Gr Bert
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37421-verdienen-aan-kasstroom/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag