Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Altijd op Vakantie
Zit ik net lekker rustig in de tuin een biertje te drinken en te genieten van het niks doen (vrouw en kinderen waren net ff de deur uit) valt mijn aansteker op de grond. Ikke bukken dus om hem te pakken, ligt daar een slang onder m'n stoel >:(
Buurman erbij gehaald en deze vertelde dat het gelukkig geen giftig exemplaar was, maar ik vrees dat als mijn vrouw thuis komt en ik het vertel, dat morgen ons huis tekoop staat. (en de plannen van mijn nieuwe bedrijf ook niet doorgaan :'( )
Groeten Arie
Ps wat had ik moeten doen als een huurder van een van mijn vakantiewoningen een slang vind? niets, geld terug, hotel aanbieden, kortingsbon voor iets leuks ??