Ik vroeg mij af als ik een nieuwe printer koop van 500 euro excl. btw en toevallig heb ik heb een kortingsbon van 75 euro bij de betreffende computerwinkel waardoor ik alleen 425 euro ecxl. btw betaal voor de printer. De printer wordt betaald en gebruikt voor de zaak. Kan je dan in dit geval de printer in 1 keer afschrijven? Of wordt er gekeken naar de waarde van de printer (dus boven 450 euro) en moet deze over 5 jaar afgeschreven worden?
| IT-student | interesse in startups and e-commerce
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Cabbzor
Cabbzor
Ik vroeg mij af als ik een nieuwe printer koop van 500 euro excl. btw en toevallig heb ik heb een kortingsbon van 75 euro bij de betreffende computerwinkel waardoor ik alleen 425 euro ecxl. btw betaal voor de printer. De printer wordt betaald en gebruikt voor de zaak. Kan je dan in dit geval de printer in 1 keer afschrijven? Of wordt er gekeken naar de waarde van de printer (dus boven 450 euro) en moet deze over 5 jaar afgeschreven worden?
| IT-student | interesse in startups and e-commerce
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37800-afschrijving-en-kortingsbonnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag