Ik heb een domeinnaam met daarop een hostingpakket maar er is inmiddels een domeinnaam vrij gekomen waar ik mijn zinnen had op gezet. De betreffende domeinnaam is inmiddels in mijn bezit en deze wil ik gebruiken ipv de oude domeinnaam.
Nu is het plan om het hostingpakket te gebruiken wat op de oude domeinnaam staat dmv doorschakeling en de website ook de nieuwe naam te geven.
Zijn er nadelen aan deze constructie mbt vindbaarheid e.d. of is het echt nodig op de nieuwe domeinnaam een hostingpakket te zetten ?
RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rene van Zandwijk
Rene van Zandwijk
Ik heb een domeinnaam met daarop een hostingpakket maar er is inmiddels een domeinnaam vrij gekomen waar ik mijn zinnen had op gezet. De betreffende domeinnaam is inmiddels in mijn bezit en deze wil ik gebruiken ipv de oude domeinnaam.
Nu is het plan om het hostingpakket te gebruiken wat op de oude domeinnaam staat dmv doorschakeling en de website ook de nieuwe naam te geven.
Zijn er nadelen aan deze constructie mbt vindbaarheid e.d. of is het echt nodig op de nieuwe domeinnaam een hostingpakket te zetten ?
RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38818-domeinnaam-doorschakelen-naar-ander-account/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag