Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

joop111

een Engels bedrijf heeft een factuur gestuurd voor diensten verricht in NL. Per abuis heeft onze crediteurenadm. de NL verlegging toegepast ipv de buitenlandse. Is het persé noodzakelijk om dit te corrigeren?

Featured Replies

Geplaatst:

brood

Een telefoontje met de belastingtelefoon zal je antwoord krijgen.

Ik had laatst ook een fout gemaakt (verkeerd vakje). Ik werd hierover gebeld. En men zou het zelfs voor mij corrigeren.

Ik hoefde niets te doen. Service he :)

Geplaatst:

joop111

• Auteur

zit meer te denken aan opgaaf ICV door leverancier. Als die deze dienst hieerin opnemen zou ik dat toch als buitenlandse verlegging moeten aanmerken?

Geplaatst:

joop111

• Auteur

iemand nog een suggestie?

Geplaatst:

4711

Ik snap je probleem eerlijk gezegd niet. Als je het wil corrigeren, dan stuur je toch gewoon een suppletie in met deze keer wel de juiste cijfers op de juiste plaats.

Dan heb je alles gedaan wat ooit van je verlangd kan worden.

Geplaatst:

Logic4l

volgens mij had het ook zou gemoeten? Engels bedrijf levert een dienst aan jullie. Hierover moet men een factuur sturen (incl jullie btw nummer etc) en jullie nemen dat vervolgens op die manier op in jullie btw aangifte!? Als je dat niet goed gedaan hebt moet je dat inderdaad corrigeren. Maar zoals gezegd check het even met de BD.

Maarten Versluis

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Geplaatst:

4711

Op 1-11-2012 om 15:46, Logic4l zei:

Maar zoals gezegd check het even met de BD.

Persoonlijk zou ik daar geen moeite voor doen. Je bent zelf als ondernemer verantwoordelijk voor een juiste aangifte, dus gewoon:

Corrigeren middels een suppletie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.