Ik heb een nieuw ontwerp voor briefpapier laten maken, op dit papier komen uiteraard al mijn gegevens te staan maar ik twijfel over hoe ik mijn rekeningnummer moet vermelden.
Zal ik alleen mijn rekeningnummer vermelden zoals hij nu nog is? (de kans is groot dat ik tegen de tijd dat iban verplicht is nog steeds papier over hebt en dan moet ik dus papier weggooien)
Zal ik mijn IBAN en huidig rekeningnummer vermelden? (kan de komende tijd volgens mij prima maar vraag me af of het niet raar staat als we volledig over zijn gestapt op iban?)
Zal ik alleen mijn IBAN vermelden? (misschien nog erg onduidelijk bij veel mensen)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Peter van Zanten
Peter van Zanten
Ik heb een nieuw ontwerp voor briefpapier laten maken, op dit papier komen uiteraard al mijn gegevens te staan maar ik twijfel over hoe ik mijn rekeningnummer moet vermelden.
Zal ik alleen mijn rekeningnummer vermelden zoals hij nu nog is? (de kans is groot dat ik tegen de tijd dat iban verplicht is nog steeds papier over hebt en dan moet ik dus papier weggooien)
Zal ik mijn IBAN en huidig rekeningnummer vermelden? (kan de komende tijd volgens mij prima maar vraag me af of het niet raar staat als we volledig over zijn gestapt op iban?)
Zal ik alleen mijn IBAN vermelden? (misschien nog erg onduidelijk bij veel mensen)
Graag hoor ik jullie mening.
Metaalbewerking Hoeksche Waard
IJzerenontwerp
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39431-iban-vermelding-op-nieuw-briefpapier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag