Het huurcontract voor mijn bedrijfsruimte loopt over een jaar af. Nu wil ik iets meer dan een jaar van te voren mijn bedrijfsruimte opzeggen met een aangetekende brief, maar wat moet er in die brief staan? Wil wel zeker weten dat ik niet meer aan deze ruimte vast zit.
Iets van: Bij deze wil ik graag mijn contract opzeggen voor de bedrijfsruimte dat ik huur tot 01-01-2013?
En het aangetekend versturen, maak ik een kopietje van de brief en niet ik het bewijs van versturen aan de kopie vast? Is dat voldoende bewijs om aan te tonen dat ik het aangetekend heb verzonden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeroenwilbrink
jeroenwilbrink
Het huurcontract voor mijn bedrijfsruimte loopt over een jaar af. Nu wil ik iets meer dan een jaar van te voren mijn bedrijfsruimte opzeggen met een aangetekende brief, maar wat moet er in die brief staan? Wil wel zeker weten dat ik niet meer aan deze ruimte vast zit.
Iets van: Bij deze wil ik graag mijn contract opzeggen voor de bedrijfsruimte dat ik huur tot 01-01-2013?
En het aangetekend versturen, maak ik een kopietje van de brief en niet ik het bewijs van versturen aan de kopie vast? Is dat voldoende bewijs om aan te tonen dat ik het aangetekend heb verzonden?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag