Nils de Witte Geplaatst: 20 september 2004 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 20 september 2004 HL lid Anders doet van zich spreken: bron:Emerce Bedrijfsleider.nl is een site die alle internetproducties in ons land in kaart brengt. Van nieuwe, toonaangevende producties wordt bijgehouden wie de opdrachtgevers zijn, welke bedrijven verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en welke content management systemen worden gebruikt. Van de betrokken partijen kan vervolgens weer bekeken worden welke relaties zij hebben met andere bedrijven of projecten. Zodoende geeft Bedrijfsleider.nl een zeer dynamisch inzicht in de verhoudingen in de markt. Achter dit nieuwe project zit het Hilversumse Interaction with a Bite. * http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=370173 Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Victor Geplaatst: 20 september 2004 Victor 951 2 Geplaatst: 20 september 2004 Leuk initiatief zeg! Ik vroeg me al tijden af waarom zo'n site nou niet bestaat. Mijn projecten zijn denk ik te klein om erop te vermelden. :P YourCom // alles voor internet NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 20 september 2004 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 20 september 2004 Ik had de site al in Anders' signature gezien, leuk initiatief. Anders, wat wil je met de site bereiken, jezelf in de kijker spelen? Of zit er (later) ook een inkomstenmodel achter? Ik ben wel nieuwd naar de achterliggende gedachte :) Link naar reactie
Anders Floor Geplaatst: 20 september 2004 Anders Floor 492 3 Geplaatst: 20 september 2004 Ja dat was een aardige verrassing vanochtend :) Dataverkeer neemt nogal astronomische vormen aan maar dat mag de pret niet drukken. Toen ik net begonnen was met m'n toko, zat ik te zoeken naar een concept met de volgende doelstellingen: - Verzin iets om je in de kijker te spelen - Verzin iets om eventuele dode uren mee te kunnen vullen - Voeg een krachtig project/concept toe voor het portfolio Dus ik zat te malen en te malen, had al een paar mooie concepten liggen, maar opeens viel dit kwartje. Het is een combinatie van mijn interesses (o.a. newsjunkie, researcher, conceptdenker, interesse in de markt), geeft me een prachtig instrument om met bedrijven in contact te treden, is een gat in de markt (nou ja, het is op z'n minst een gat), en is te gebruiken als mooie showcase voor wat je in huis hebt. Bovendien ligt een inkomstenmodel ligt wel in de lijn der verwachtingen, ja. Het kost nou eenmaal tijd en geld, en voor niks gaan de clichés op. Ik wil daar niet teveel over kwijt maar het is zeker niet de bedoeling de nieuwsfunctionaliteit achter slot en grendel te gooien. Voorlopig is het ook nog niet aan de orde aangezien de hoeveelheid projecten die de site bevat momenteel nogal beperkt is. eBase - Portal voor de internetbranche • nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank • Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 11 maart 2005 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 11 maart 2005 www.ebase.nl Anders doet inderdaad goed werk, kijk nou! Een nieuwe naam (eBase) en meteen even een indrukwekkende productie neergezet, de Bureauwijzer 2005. http://www.ebase.nl/bureauwijzer/ of PDF downloaden op: http://www.ebase.nl/pdf/eBaseBureauwijzer2005.pdf ;D Link naar reactie
zrski Geplaatst: 11 maart 2005 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 11 maart 2005 Ik vind het een gave site Anders, zeker een goede manier om je drie doelstellingen te bereiken. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 11 maart 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 11 maart 2005 Mooi stukje vormgeving & techniek Anders! ;) Het logo is gemaakt door Annedien trouwens. Ben er geweldig blij mee! Mooi stukje vormgeving & techniek Annedien! ;) Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Anders Floor Geplaatst: 12 maart 2005 Anders Floor 492 3 Geplaatst: 12 maart 2005 Dank voor de complimenten! De genoemde drie doelstellingen zijn inmiddels al iets voor de kleinkinderen, er zit ondertussen een behoorlijk grondig businessplan achter. Heb er veel zin in om de fossiele uitgeverswereld op internet eens het achterste van m'n tong te laten zien. Het logo is gemaakt door Annedien trouwens. Ben er geweldig blij mee! eBase - Portal voor de internetbranche • nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank • Link naar reactie
jwkeus Geplaatst: 12 maart 2005 jwkeus 212 0 Geplaatst: 12 maart 2005 Hai Anders, Lekker aan de weg timmeren. Ziet er allemaal goed, proffesioneel uit. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Denk dat je met e-base een zeer vernieuwende weg inslaat. Succes met de plannen. MVG JW Coffee-star | espressobars www.coffee-star.nl Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is. Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 12 maart 2005 Coole site anders. Mijn complimenten! Gave dossiers :D Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen