• 0

Kapers pakken Philips aan

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wie registreerde ook al weer "EURO" als merknaam :P

 

Hoe je het draait of keert, er zal altijd wel iemand zijn die dit zal doen. Helaas zijn deze "slimmerikken" allemaal Hollanders die gemakkelijk door Philips gesewed kunnen worden.

Waarschijnlijk ook niet de meest cashplowrijke persoonlijkheden die je failliet kunt procederen.

 

Volgens mij gaat het er uiteindelijk om, om te kunnen zeggen "Kijk mij eens". Aan de andere hand lopen er ook een paar uilskuikens bij Philips rond zeg.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me sowieso af waar de hele heisa vandaan komt. Een paar suffe redacteuren moeten coor content zorgen maar hebben daar geen zin in, en pleuren vervolgens dan maar zoiets neer vanuit een of andere persbericht.

 

Vraagt nou niemand bij Webwereld, nu.nl, Adformatie (of all magazines!!) zich af of er wel iemand zo gek is om www.senseandsimplicity.nl in te typen? NEE NATUURLIJK NIET. Geen hond die de afgelopen jaren www.letsmakethingsbetter.nl heeft ingetikt terwijl ie Philips zocht. Wat SEO betreft hoeft Philips zich echt geen zorgen te maken als ze het .com-domein hanteren.

 

Lijkt me allemaal weer typisch een gevalletje van grote-bedrijven-neerhalen. Webwereld, die met deze hele koehandel is begonnen, laat op diezelfde fiets geen mogelijkheid onbenut om Microsoft in een twijfelachtig daglicht te zetten. Beetje jammer.

 

PS. als ik nu www.philipsthuistap.nl registreer, ben ik dan ook een domeinkaper, of gewoon een sukkel die aandacht tekort komt? De media moeten zich niet zo voor dergelijke karretjes laten spannen.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 87 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.