valentyn Geplaatst: 16 januari 2013 valentyn 22 0 Geplaatst: 16 januari 2013 Weet iemand hier waar je papier kunt kopen dat geschikt is om als "bonnetje" te dienen die je aan klanten geeft nadat zij een aankoop hebben gedaan. Mijn bedrijf verkoopt zowel op internet (daar gaat dat automatsch via email) maar voor sommige klanten heb ik nog een papieren bonnetje nodig. Liefst ook met de mogelijkheid om mijn bedrijfslogo op te laten printen. Alvast bedankt :) Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 16 januari 2013 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 16 januari 2013 Voordat er printers bestonden had je contantbonnenboekjes. Deze bonnen kocht je met nummering. Vervolgens kon je er dan zelf een bedrijfsnaam opzetten dmv een stempel. Je zou dat nu zelf kunnen doen door een contantbon in Word te maken en deze vervolgens te nummeren. Synergeon Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 16 januari 2013 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 16 januari 2013 Kantoorboekhandel al geprobeerd? Logo met stempeltje of sticker. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 Raoul K Geplaatst: 16 januari 2013 Raoul K 946 40 Geplaatst: 16 januari 2013 doorschrijfsets, customized the bestellen bij de meeste drukwerkboeren Link naar reactie
0 valentyn Geplaatst: 16 januari 2013 Auteur valentyn 22 0 Geplaatst: 16 januari 2013 hartelijk dank. gevonden :) http://www.drukwerkdeal.nl/nl/producten/drukwerk/sets_met_doorslagvellen?gclid=COXv4ZXN7bQCFcjKtAoduRoAYA had al gegoogled..maar doordrukbon was het juiste woord waar ik niet op kon komen :) Link naar reactie
0 KindSupport Geplaatst: 17 januari 2013 KindSupport 163 7 Geplaatst: 17 januari 2013 Best prijzig zo'n custom made doorschrijfblok/kwitantieblok. Kijk hier eens. Dan maar zonder logo e.d. Integratieve kinder- en jeugdtherapie: www.kindsupport.nl Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 17 januari 2013 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 17 januari 2013 Daarom schreef ik ook, koop een bonnenboekje genummerd met een bedrijfsstempel en klaar is Kees. Synergeon Link naar reactie
valentyn
valentyn
Weet iemand hier waar je papier kunt kopen dat geschikt is om als "bonnetje" te dienen die
je aan klanten geeft nadat zij een aankoop hebben gedaan. Mijn bedrijf verkoopt zowel op internet (daar
gaat dat automatsch via email) maar voor sommige klanten heb ik nog een papieren bonnetje
nodig.
Liefst ook met de mogelijkheid om mijn bedrijfslogo op te laten printen.
Alvast bedankt :)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag