ik zit met mijn onderneming gevestigd in het buitenland maar wil mij iets meer op de Nederlandse markt richten.
Hierdoor wil ik voor mijn Nederlandse klanten graag bereikbaar zijn via een Nederlands telefoonnummer, via VOIP
Nu heb ik op dit forum al enkele goede threads gevonden over VOIP, alleen heeft dit tot dusver altijd betrekking op bedrijven in Nederland zelf gevestigd. Ik vroeg me af of ik dus ook een VOIP nummer kan afsluiten (het liefst een lokaal nummer of anders zo'n 080 nummer) zodat ik hier in het buitenland bereikbaar via een NL's nummer.
Het liefst een dienst met mogelijkheid tot doorschakeling, in- en uitschakelen (dit kan on-line begrijp ik?).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
verdwaald
verdwaald
Beste ondernemers,
ik zit met mijn onderneming gevestigd in het buitenland maar wil mij iets meer op de Nederlandse markt richten.
Hierdoor wil ik voor mijn Nederlandse klanten graag bereikbaar zijn via een Nederlands telefoonnummer, via VOIP
Nu heb ik op dit forum al enkele goede threads gevonden over VOIP, alleen heeft dit tot dusver altijd betrekking op bedrijven in Nederland zelf gevestigd. Ik vroeg me af of ik dus ook een VOIP nummer kan afsluiten (het liefst een lokaal nummer of anders zo'n 080 nummer) zodat ik hier in het buitenland bereikbaar via een NL's nummer.
Het liefst een dienst met mogelijkheid tot doorschakeling, in- en uitschakelen (dit kan on-line begrijp ik?).
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
modedit: titel verduidelijkt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39911-kan-ik-via-voip-vanuit-het-buitenland-toch-een-nl-telefoonnummer-krijgen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag