[*]Het i-DEPOT is een bewijsmiddel dat u een datumstempel geeft. Het bewijst dat u op een bepaalde datum een creatie bezat. Maar het i-DEPOT geeft u geen (intellectueel) eigendomsrecht en biedt net als een dagstempel van de belastingdienst en een akte van de notaris dus ook geen bescherming. Toch kan het i-DEPOT zeer belangrijk zijn om bewijs te leveren op het moment dat een conflict ontstaat.
Mag hieruit concluderen dat als ik een zelf gemaakt muziek stuk upload op YouTube
dezelfde "bescherming" bied? Daar staat ook een datum van plaatsing bij....
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
timmy01
timmy01
Hallo,
Op de website van BOIP BOIP
las ik het volgende:
[*]Het i-DEPOT is een bewijsmiddel dat u een datumstempel geeft. Het bewijst dat u op een bepaalde datum een creatie bezat. Maar het i-DEPOT geeft u geen (intellectueel) eigendomsrecht en biedt net als een dagstempel van de belastingdienst en een akte van de notaris dus ook geen bescherming. Toch kan het i-DEPOT zeer belangrijk zijn om bewijs te leveren op het moment dat een conflict ontstaat.
Mag hieruit concluderen dat als ik een zelf gemaakt muziek stuk upload op YouTube
dezelfde "bescherming" bied? Daar staat ook een datum van plaatsing bij....
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39943-i-depot-bied-dezelfde-bescherming-als-youtube/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag