Ik heb Google gebruikt, maar vond wat tegenstrijdigheden.....
Op internet bestelde ik 2 dagen geleden een Pantone waaier. Het bedrijf is Belgisch en de verzending zou
1 dag zijn met UPS.
Omdat ik de waaier dringend nodig heb ik daar besteld. Betaald met PayPal.
Nu is de waaier er nog niet. Via de live chat kom ik erachter dat de waaier niet op voorraad is en dat ze het elk moment
verwachten in hun magazijn.
Ook is de waaier nu afgeprijsd van 199 naar 169.........
Op de site is niet te zien dat het niet op voorraad is. Volgens de winkel staat er ergens in groen als het "in stock" is en als er niets staat is het niet op voorraad. (?)
Die 30,- willen ze me sowieso niet vergoeden en mijn order willen ze niet cancellen. Tenminste, via de chat hoor ik dat ik moet mailen. Via de telefoon ook dat ik moet mailen en dat ze het dan overleggen maar niet zeker weten of het wel kan, maar antwoord krijg ik niet per mail.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Little Things
Little Things
Ik heb Google gebruikt, maar vond wat tegenstrijdigheden.....
Op internet bestelde ik 2 dagen geleden een Pantone waaier. Het bedrijf is Belgisch en de verzending zou
1 dag zijn met UPS.
Omdat ik de waaier dringend nodig heb ik daar besteld. Betaald met PayPal.
Nu is de waaier er nog niet. Via de live chat kom ik erachter dat de waaier niet op voorraad is en dat ze het elk moment
verwachten in hun magazijn.
Ook is de waaier nu afgeprijsd van 199 naar 169.........
Op de site is niet te zien dat het niet op voorraad is. Volgens de winkel staat er ergens in groen als het "in stock" is en als er niets staat is het niet op voorraad. (?)
Die 30,- willen ze me sowieso niet vergoeden en mijn order willen ze niet cancellen. Tenminste, via de chat hoor ik dat ik moet mailen. Via de telefoon ook dat ik moet mailen en dat ze het dan overleggen maar niet zeker weten of het wel kan, maar antwoord krijg ik niet per mail.
Heb ik ergens "recht" op?
www.lovelylittlethings.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40163-wet-kopen-op-afstand-belgie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag