Geplaatst: 28 september 200420 j Gene 10 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik ben opzoek naar voobeeld contracten voor agenturen en distributie. Deze contracten zijn genoeg verkrijgbaar maar graag zou ik ze eerst inzien voordat ik tot koop over ga. Heeft iemand misschien handige links? Cheers, Eddie
Geplaatst: 29 september 200420 j Jeroen Pernot 38 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Je kan deze bestellen bij de KvK. http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=25189
Geplaatst: 29 september 200420 j bratpack 196 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Misschien staan ze ook wel op www.casus.com? Edwin Bratpack internetdiensten & internet marketing www.bratpack.nl
Geplaatst: 29 september 200420 j Camelot 841 berichten 8 Trofeeën 22 Reputatie Vaar niet blind op standaard modelcontracten. Je kunt ze uiteraard gebruiken om de richting aan te geven, maar zorg ervoor dat ze goed toegesneden zijn/worden op jouw situatie. Het belang van dit soort contracten spreekt voor zich. Overleg met een jurist over de inhoud en benodigde aanvullingen is zeker aan te bevelen zodat je in de toekomst niet voor verrassingen komt te staan. Succes www.camelot-legal.nl
Gene
Ik ben opzoek naar voobeeld contracten voor agenturen en distributie.
Deze contracten zijn genoeg verkrijgbaar maar graag zou ik ze eerst inzien voordat ik tot koop over ga.
Heeft iemand misschien handige links?
Cheers,
Eddie