Ik ben deze week benaderd door een amerikaan die van mij een kinderbedje en commode wil kopen.
Hij zit zelf in de meubelbranch en kan de spullen op laten halen bij onze werkplaats en vervoerd ze zelf naar de USA.
Nu wil ik door alle risico's normaal geen handeldrijven met de US. Maar omdat deze meneer kan de factuur ook via italie laten lopen. Overigens gaan de meubels ook eerst naar italie om daarvandaan verscheept te worden naar de US.
Zien jullie hier grote problemen?
Wat is nu eigenlijk doorslaggevend, het factuur adres of het aflever adres?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MBM
MBM
Beste allemaal,
Ik ben deze week benaderd door een amerikaan die van mij een kinderbedje en commode wil kopen.
Hij zit zelf in de meubelbranch en kan de spullen op laten halen bij onze werkplaats en vervoerd ze zelf naar de USA.
Nu wil ik door alle risico's normaal geen handeldrijven met de US. Maar omdat deze meneer kan de factuur ook via italie laten lopen. Overigens gaan de meubels ook eerst naar italie om daarvandaan verscheept te worden naar de US.
Zien jullie hier grote problemen?
Wat is nu eigenlijk doorslaggevend, het factuur adres of het aflever adres?
Aflever adres binnen eu, factuur adres buiten eu.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag