Alles ligt hier een beetje plat want het is carnaval. Ik had het plan opgevat om mee te doen in de optocht, mijn bedrijf heet 'Stoffig' en ik had daar wat mee bedacht. Maar dat was toch wel veel werk en aangezien ik 2 maart open wil gaan, leek het me niet erg verstandig.
Gister was de optocht, oh wat vond ik het jammer dat ik toch niet had meegedaan! Eerst kwam: ' we voelen ons genaaid' mensen hadden hun outfits aan elkaar genaaid. Erg grappig. Toen kwam: We laten de prins niet in de steek' ' we steken er nog een naaldje bij' (groot speldenkussen waar toeschouwers een grote naald in mochten steken) en ' er zit een steekje los'. Ofwel de eerste groepen dat was allemaal 'stof, scharen en spelden'.
Ik had er perfect tussen gepast!
Maar goed je moet ook je eigen grenzen weten te bewaken en dat had ik gewoon allemaal niet gered. Wel meteen leuk om over na te denken: kun je carnaval ook gebruiken om reclame te maken? Ik denk dat het in de optocht eigenlijk niet mag, maar vond het niet expliciet terug in de voorwaarden. Als de optochten heel commercieel worden is er natuurlijk geen bal meer aan. Het is natuurlijk ook de kunst om niet echt reclame te maken, maar wel een link te leggen. (bij 'Stoffig' is dat wel te doen)
Ik weet niet in hoeverre jullie hier met carnaval van doen hebben, heb nog niemand lallend voorbij zien komen (ik ben zelf niet zo fris en fruitig meer)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stoffenwinkel
Stoffenwinkel
Alles ligt hier een beetje plat want het is carnaval. Ik had het plan opgevat om mee te doen in de optocht, mijn bedrijf heet 'Stoffig' en ik had daar wat mee bedacht. Maar dat was toch wel veel werk en aangezien ik 2 maart open wil gaan, leek het me niet erg verstandig.
Gister was de optocht, oh wat vond ik het jammer dat ik toch niet had meegedaan! Eerst kwam: ' we voelen ons genaaid' mensen hadden hun outfits aan elkaar genaaid. Erg grappig. Toen kwam: We laten de prins niet in de steek' ' we steken er nog een naaldje bij' (groot speldenkussen waar toeschouwers een grote naald in mochten steken) en ' er zit een steekje los'. Ofwel de eerste groepen dat was allemaal 'stof, scharen en spelden'.
Ik had er perfect tussen gepast!
Maar goed je moet ook je eigen grenzen weten te bewaken en dat had ik gewoon allemaal niet gered. Wel meteen leuk om over na te denken: kun je carnaval ook gebruiken om reclame te maken? Ik denk dat het in de optocht eigenlijk niet mag, maar vond het niet expliciet terug in de voorwaarden. Als de optochten heel commercieel worden is er natuurlijk geen bal meer aan. Het is natuurlijk ook de kunst om niet echt reclame te maken, maar wel een link te leggen. (bij 'Stoffig' is dat wel te doen)
Ik weet niet in hoeverre jullie hier met carnaval van doen hebben, heb nog niemand lallend voorbij zien komen (ik ben zelf niet zo fris en fruitig meer)
(titel aangepast)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40314-carnaval-een-vehikel-voor-reclame/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag