• 0

help met spoed ideal nodig

tjonge het is niet te geloven hoe slecht de rabo alles regelt. Nu weer iets: ik word zojuist gebeld dat mijn aanvraag voor ideal vervallen is. Reden: de postcode klopt niet. Wij hebben hier 2 postcodes en dat is vreselijk problematisch, is erg zat.

 

Nu laten ze om die reden, zonder overleg de complete aanvraag vallen. Jongens ik weet het niet meer hoor, heeft iemand nog een suggestie hoe ik voor 2 maart ideal in werking kan hebben. Ergens waar ze dit snel kunnen regelen?

 

Ik kon een nieuwe aanvraag doen, maar met alles wat ik al mee maak met rabo is mijn vertrouwen echt nihil geworden!

 

Ik zit echt tot over mijn nek in het werk, heb zo n beetje nul tijd en moet dit nu helemaal opnieuw zien op te pakken. Dat gaat me dus echt niet meer lukken. Suggesties zijn zeer welkom!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

het ergste is dat ik mede voor Rabo heb gekozen omdat het mij nogal duizelde met al die verschillende mogelijkheden en voorwaarden, nu moet ik daar dus opnieuw achteraan.

 

De medewerkster van de Rabo gaf aan dat die afdeling telefonisch niet bereikbaar is, maar ik heb voor de zekerheid toch even gezocht (ik reageer me toch het liefst af op de juiste afdeling ;)) en heb ze net wel degelijk aan de lijn gehad. Ze gaan alles opnieuw bekijken en nazoeken, es zien of ze het toch nog geregeld krijgen. Tja wil ik dat uberhaupt nog wel, mijn vertrouwen is echt compleet weg, alles gaat moeizaam bij de rabo.

 

Dat postcode probleem hier zorgt voor zoveel ellende, wij ontvangen heel veel post niet, nu dit. En we krijgen het niet opgelost. Op onze officiele postcode wordt weinig post bezorgd. Dat komt omdat die officieel bij een ander dorp hoort en dus met een andere postbode meegaat, die rijdt niet naar ons en neemt de post mee terug. Die verdwijnt vervolgens vaak.

 

Klinkt idioot, maar postnl krijgt dit niet opgelost. Wij gebruiken daarom vaak een andere postcode waarop wel bezorgd wordt maar dat is niet onze officiële.

 

Maar goed, Rabo kan ook even bellen, even overleggen, je gooit toch niet zomaar een hele aanvraag weg? Ik doe die toch niet voor de lol?

 

pff ik ben al een hele ochtend problemen aan het oplossen, mensen aan het aansporen, navragen waar bestellingen blijven. Veel gedaan, maar niets opgeschoten......... beetje ziek ook, een hoofd dat overloopt, en dan hier weer in moeten duiken. Gaat gewoon even niet!

Link naar reactie
  • 0

Maar jullie denken dus wel dat het nog op tijd moet lukken? hoop het zeg!

 

Ja hoor, zorg wel dat je documenten zoals een KVK inschrijving en een legitimatie in digitale vorm hebt.

Tijdens de aanmeldprocedure moet je die namelijk uploaden, jouw webbouwer zou je daar ook mee moeten kunnen helpen.

LET OP! Er wordt ook nogal eens om achterkanten van documenten gevraagd (rijbewijs).

Link naar reactie
  • 0

Mollie en targetpay zijn allebei erg goed. Hun systemen werken 10x makkelijker dan die van de banken zelf.

Mollie is wel relatief duur met een euro per transactie, maar targetpay is bij minder dan 10 transacties per dag ook duurder dan 49 cent en kost dan 70 cent. Nog steeds stukken goedkoper dan mollie. Mollie is in mijn ogen iets makkelijker te implementeren, maar of dat dat de veel hogere prijs rechtvaardigt moet je natuurlijk zelf bekijken.

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0
Targetpay is iets wat ik niet ken, ga ik ook bekijken (als het hoofd weer wat leger is)

 

Maar jullie denken dus wel dat het nog op tijd moet lukken? hoop het zeg!

Voor implementatie is enige kennis van programmeren wel vereist. Heb je dat zelf of besteed je het uit, dan moet het wel lukken. Als je geen kennis hebt, zou ik er niet zelf aan beginnen.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

thanx mensen, het gaat helemaal goed komen, Ik heb een erg meedenkende webshophoster (is dat een woord) en ook hij adviseert Sisow, hij kent de webshopsoftware waarmee ik werk en gaf aan dat sisow daarin al 'zit'. Als ik het via hem doe krijg ik kennelijk ook nog korting.

 

Nou nu heb ik genoeg input gehad om dit aan te durven. De helpdesk van de rabo zou me terug bellen vanmiddag, het zal jullie, en in ieder geval mij niet verbazen dat dit niet is gebeurd.

 

Ik sta echt te kijken van de enorm slechte dienstverlening daar. Maar dit probleem is nu getackeld, dank ervoor! Kan het enorm gebruiken dat er mensen met mij meedenken want het zit even niet mee allemaal. (Zou willen dat ideal mijn enige probleem was!)

 

Wel jammer hoe je verzuipt in het geregel, en bijna vergeet waar het ook al weer om ging: oh ja ik open een stoffenwinkel en dat vind ik leuk!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.