• 0

Producenten T-shirts Portugal?

Heb hier op het forum een beetje rond gekeken maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden ook heb ik een paar fabrieken gemailt maar tot nu toe geen positief antwoord.

 

Weet er iemand hier een goede fabriek om T-shirts te laten produceren/ bedrukken in Portugal?

Waarom Portugal? Omdat daar in het algemeen de minimale productie aantallen lager liggen dan in Turkije etc en de levertijd korter is.

 

 

Ben opzoek naar een fabriek die 100 T-shirts kan laten bedrukken en custom labels kan maken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja daar dacht ik in eerste instantie ook aan maar zodra je eigen labels wilt gaan hun meestal ook met de productie naar het buitenland dus dan is het goedkoper om het zelf te regelen. Maar mocht je iemand weten die voor onder de €8 te shirts met eigen label en bedrukking kan maken in NL dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
  • 0

Maar mocht je iemand weten die voor onder de €8 te shirts met eigen label en bedrukking kan maken in NL dan hoor ik het graag.

 

 

Zonder te weten welke kwaliteit,designs,full color,gewicht, welke labels,verpakking kunnen wij natuurlijk nooit leveanciers gaan aangeven aan je.

 

Neem aan dat je zelf ook onderzoek gedaan hebt.

Link naar reactie
  • 0

Ben opzoek naar het volgende:

 

Witte shirts (slim fit) tenminste 150gram:

 

-   2 small orange labels with logo embroidered.

-   1 logo (1 colour flockprint +- 35x35cm)

-   1 logo (2 colour flockprint +- 35x10cm)

 

S 10 pcs

M 35 pcs

L 35 pcs

XL 20 pcs

 

Verpakking is niet heel belangrijk maar het liefst per stuk verpakt in plastic.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Die gasten bedrukken niet voor je, want dan zitten ze in het vaarwater van hun eigen klanten.

 

Promotion gifts uit Tilburg zou je eens kunnen benaderen misschien kunnen hun je helpen.

 

Succes,

 

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

Link naar reactie
  • 0

Heb hier op het forum een beetje rond gekeken maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden ook heb ik een paar fabrieken gemailt maar tot nu toe geen positief antwoord.

 

Weet er iemand hier een goede fabriek om T-shirts te laten produceren/ bedrukken in Portugal?

Waarom Portugal? Omdat daar in het algemeen de minimale productie aantallen lager liggen dan in Turkije etc en de levertijd korter is.

 

 

Ben opzoek naar een fabriek die 100 T-shirts kan laten bedrukken en custom labels kan maken.

 

 

In marokko zou het ook kunnen

Link naar reactie
  • 0

 

Bovenstaande bericht was niet af. Iets te snel gepost. Kan het alleen niet meer veranderen, dat kan alleen merk ik alleen binnen 2 uur. Helaas...

 

 

 

 

In België ook.

 

 

Beste textielfabriek,

 

Op de manier, net als je eerste reactie, ga je geen klanten werven. Ga actief meedoen aan de topics en voeg iets toe aan de discussie ipv deze nutteloze reacties. Dan komen de klanten vanzelf.

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Probeer het eens bij www.spamcolor.nl, die kunnen drukken en re-labelen.

 

Pascal Celie weer aan het spammen?

Yep. Hoe raadde je dat zo? Dit topic gaat verder op slot, mij te veel spammers die hun eigen business komen promoten. Natuurlijk nodigt de vraag dat uit, maar er zit vooralsnog ook niemand tussen die ook echt in Portugal produceert.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 77 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.