Ik zou graag wat meer informatie willen hebben over de mobiliteitsbonus.
Normaal gesproken zou het UWV hier meer informatie over moeten geven op hun website, maar die loopt zoals gewoonlijk weer vast of geeft een lege pagina. Ik heb ze al gebeld, maar het is een nieuwe regeling en men kon mij er niets over vertellen. Ik zou binnen een week worden terug gebeld. We zijn inmiddels 2 weken en veel telefoontjes verder.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Dit is wat ik weet:
U krijgt een mobiliteitsbonus voor het in dienst nemen van een uitkeringsgerechtigde van 50 jaar of ouder of een arbeidsgehandicapte.
Hoeveel premiekorting ontvangt u?
€ 7.000 per jaar voor het in dienst nemen van een uitkeringsgerechtigde van 50 jaar of ouder;
€ 7.000 per jaar voor het in dienst nemen van een arbeidsgehandicapte die gaat werken en tenminste het minimumloon verdient;
€ 3.500 per jaar voor het in dienst nemen van een arbeidsgehandicapte die met loondispensatie gaat werken.
Nu vraag ik me af hoeveel uren de werknemer moet gaan maken, want full-time kan hij nog niet aan.
Of geldt deze regeling alleen bij een fulltime medewerker.
Kan ik deze premiekorting zelf inhouden of wordt deze terug gestort?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik zou graag wat meer informatie willen hebben over de mobiliteitsbonus.
Normaal gesproken zou het UWV hier meer informatie over moeten geven op hun website, maar die loopt zoals gewoonlijk weer vast of geeft een lege pagina. Ik heb ze al gebeld, maar het is een nieuwe regeling en men kon mij er niets over vertellen. Ik zou binnen een week worden terug gebeld. We zijn inmiddels 2 weken en veel telefoontjes verder.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Dit is wat ik weet:
Nu vraag ik me af hoeveel uren de werknemer moet gaan maken, want full-time kan hij nog niet aan.
Of geldt deze regeling alleen bij een fulltime medewerker.
Kan ik deze premiekorting zelf inhouden of wordt deze terug gestort?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag