• 0

Cloudboekhouden voor een euro - Kan dat? Wie heeft ervaring?

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

hmmm voor 1 euro. Ik ben benieuwd. Welk pakket is het?

 

Zelf werken wij met:

Twinfield - ong. 50 per maand

Moneybird - 25 per maand

 

Waarbij ik Moneybird van harte aanbeveel voor iedere ZZP'er zonder boekhoudkennis. Daarnaast hoor ik goede verhalen over acumulus (10 euro per maand).

Wil je de administratie uitbesteden? Of zelf boekhouden? www.administratie.net

Youtube kanaal met instructie video's en belastingtips: www.youtube.com/administratienet

Link naar reactie
  • 0

Waarbij ik Moneybird van harte aanbeveel voor iedere ZZP'er zonder boekhoudkennis. Daarnaast hoor ik goede verhalen over acumulus (10 euro per maand).

Daarentegen zou iedere ZZP'er basiskennis moeten hebben van boekhouden, een goede administratie voeren is namelijk een vereiste (in ieder geval voor de belastingdienst).

Link naar reactie
  • 0

Waarbij ik Moneybird van harte aanbeveel voor iedere ZZP'er zonder boekhoudkennis. Daarnaast hoor ik goede verhalen over acumulus (10 euro per maand).

Daarentegen zou iedere ZZP'er basiskennis moeten hebben van boekhouden, een goede administratie voeren is namelijk een vereiste (in ieder geval voor de belastingdienst).

En hier een ondernemer met toch wel enige kennis van administraties die echt fan is van moneybird. Sinds ik deze app gebruik is ook mijn factureing geprofessionaliseerd (compleet met iDeal) tegen een prijs waar de grote jongens nog een puntje aan kunnen zuigen! Een absolute aanrader voor iedere ondernemer,

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Moneybird is een perfect pakket om mee te factureren. En ik denk dat 95% van de ondernemers er een perfecte OB-boekhouding mee kunnen voeren, compleet met bankboek en digitale opslag van inkomende facturen. Ook met buitenlandse verkopen en verwervingen kan goed worden omgegaan. Ik heb alleen nog niet de optie voor margegoederen kunnen ontdekken, hier moet nog handwerk voor gebeuren.

Moneybird is geen boekhoudpakket en zo wordt het ook niet in de markt gepositioneerd. Met Moneybird kun je als ondernemer wel goed zicht krijgen op je administratie en eventuele problemen kunnen vroeg gesignaleerd worden. Bovendien kun je als ondernemer goed voorbereidend werk voor je administrateur leveren zodat er ook op dat vlak besparingen gerealiseerd kunnen worden.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Je moet wel met cloudboekhouden overweg kunnen:

 

Wolkenboek, Donderboek, Bliksemboek, Hagelboek, Sneeuwboek, Regenboek en als extra het Windboek ;D

 

Je kunt ook een eenvoudig compleet echt offline pakket eenmalig kopen en daarna (zonder service) geen cent per jaaaaaaren betalen.

 

Maar er is ook een service pakket (van ............) voor nog geen Euro per week.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.