Naakt netwerken voor ondernemers

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

*Naakt Netwerken

De ene netwerkborrel na de andere wordt de grond uit gestampt. Van ontbijtjes tot aan fancy feestjes in de avonduren. Iedere zichzelf respecterende hardwerkende Nederlander lijkt te moeten netwerken. Maar nu is er iets nieuws op de markt: Naakt Netwerken. Op de bank bij Debby en Gregor zit Herman van der Helm. Hij gaat Debby overtuigen dat het dé manier is om de beste deals te sluiten. Wij zijn benieuwd of hij dat komt doen met of zonder kleren aan?

 

Top dat je het nieuws heb gehaald !

 

Programmering is van 09.00 tot 12.00. Ik zit nu net voor een tv. Ik hoop dat ik het niet gemist heb... Ben wel benieuwd naar de laatste vraag in bovenstaande quote ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jezelf blijven en bloot geven (excuus voor deze spreekwoordelijke grap) zijn vaak de besten.

Heel jammer dat ik net te laat was en het gemist heb. Omroep West herhaalt vaak programma's en heeft ook een "uitzending gemist", maar daar zit de uitzending Debby en haar mannen niet bij. Jammer!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dat is het ook, evenals het voor veel mensen een drempel is om naakt een sauna in te stappen.

Ik sta wat sceptisch tegenover dit idee. Natuurlijk hoop natuurlijk voor Herman dat het slaagt, maar ik kan eerlijk gezegd niet zo snel even de toegevoegde waarde ontdekken boven een netwerkochtend bij een kopje koffie, of netwerkavond met een borrel, met kleren aan.... ?

Sterker nog... kleren maken de man en hoe iemand gekleed is kan juist zomdaar van waarde zijn voor je als netwerk, cq toekomstig zakenpartner?

 

Ben wel benieuwd naar het resultaat...

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Ben wel benieuwd naar het resultaat...

 

Herman kennende zullen we dat snel genoeg vernemen. :)

 

Oja, ga zelf ook graag naar een sauna en schaam me dan niet voor mijn naaktheid ;) alleen netwerken gaat me toch een stap te ver. Een avondje sauna is voor mij een moment van totale ontspanning en dan wil ik even geen zaken aan mijn kop hebben. :)

Link naar reactie

Natuurlijk horen jullie hoe het was.

Jammer dat ik vandaag in het oosten van het land met een groep mensen aan het netwerken was. (huisbeurs) Er hebben diverse journalisten gebeld, maar ik had de telefoon uitstaan.

 

Leuk dat er weer eens wat leven in de brouwerij is in deze tijd van "kommer en kwel"

Link naar reactie

Misschien iets om bij een volgende HL-meeting te organiseren Herman? Das dan weer eens wat anders als een gewone Tiller. ;)

 

Lijkt wel aan te slaan Peter.

 

http://www.deondernemer.nl/deondernemer/651310/Ondernemers-netwerken-naakt.html

 

Over een tijdje is het 'not done' als je uberhaupt nog een stropdas aan hebt op een netwerkmeeting ;)

Link naar reactie

Wat een oase die eerste naaktnetwerkavond.

Eerst wat onwennig aftasten, maar al snel een bijzondere sfeer. Daar hielp de ambiance ook uitdrukkelijk aan mee. Een heerlijke omgeving waar de Naturistische zwemvereniging Delft zijn sauna-zwemavond hield en wij als netwerkers zeer welkom werden ontvangen. In de eigen netwerkhoek kwamen de gesprekken al snel op gang.

Om een indruk te geven: een tegelzetter had al snel contact met een professor en een kunstenaar met een deurwaarder. Tijdens de "aufguss" is een groepje netwerkers de sauna in gegaan en werden er baantjes getrokken om even af te koelen. Kunstenaars toonden hun werk.

Een kleine honderd mensen bezochten de avond waarvan er enkelen nog nooit iets met sauna of naturisme hebben gehad. Ontbreken van voldoende opdrachten was voor enkelen een drijfveer om dit unieke evenement te bezoeken. De door stress veroorzaakte nekklachten bij sommige ondernemers verdwenen als sneeuw voor de zon door ervaren bedrijfsmasseurs/seuses.

Alle meegekomen partners hebben zich ook bijzonder vermaakt. Wat mezelf betreft: een potentiële importeur voor het nabije oosten, een grote verhuizer en een HL connectie bij elkaar genetwerkt.

 

Kortom voor iedereen voor herhaling vatbaar.

Dit zal zeker een vervolg krijgen het komende half jaar. Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Top Herman dat het een succes geworden is. Met name het aantal deelnemers was dus hoog! Dat benadrukt maar weer dat zeker in deze tijden netwerken een belangrijk gegeven is. Of dit nu met of zonder kleren aan is.

Mijn motto blijft... zie mij signature ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik was van de partij en vond het een zeer geslaagde avond. Het begin was inderdaad even aftasten, maar al snel kwamen de gesprekken los. Absoluut voor herhaling!

volgens mij is 'aftasten' bij naakt netwerken niet echt de bedoeling, daar zijn hele andere meetings voor.... :P

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Ik was van de partij en vond het een zeer geslaagde avond. Het begin was inderdaad even aftasten, maar al snel kwamen de gesprekken los. Absoluut voor herhaling!

volgens mij is 'aftasten' bij naakt netwerken niet echt de bedoeling, daar zijn hele andere meetings voor.... :P

 

Het lijkt me een heel normaal nederlands woord.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 157 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.