Om de rentelasten op mijn RCK te drukken kan ik van familieleden geld lenen om mijn saldo aan te vullen.
Nu - 100k en na storting van familie -50.
Wat ik me afvraag is het volgende: Stel dat mijn bedrijf om wat voor reden in de problemen komt en ik mijn familie hun geld terugstort, kan de bank dan deze overboeking blokkeren of terugboeken?
Ik wil natuurlijk ten alle tijden mijn familie hun geld teruggeven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Andries
Andries
Om de rentelasten op mijn RCK te drukken kan ik van familieleden geld lenen om mijn saldo aan te vullen.
Nu - 100k en na storting van familie -50.
Wat ik me afvraag is het volgende: Stel dat mijn bedrijf om wat voor reden in de problemen komt en ik mijn familie hun geld terugstort, kan de bank dan deze overboeking blokkeren of terugboeken?
Ik wil natuurlijk ten alle tijden mijn familie hun geld teruggeven.
Wie kan mij dit vertellen?
Bij voorbaat dank!
Andries
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40685-geld-van-derden-op-rck/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag