Ik werk vanuit mijn b.v. als ZZP-er, ik ben dan ook in loondienst van mijn b.v.. Nu wil ik prive een lening afsluiten (tussen de 5000 en 10000). Echter zo'n beetje bij alle leen-producten die op de markt zijn, worden zelfstandig ondernemers per definitie uitgesloten. Nu kan ik wel vanuit mijn b.v. een lening verstrekken naar prive, maar ik weet niet of dat verstandig is.
Wie kan mij helpen de juiste keuze te maken? En als ik die keuze wil maken, zijn er betrouwbare banken / organisaties die leningen verstrekken aan ZZP-ers zonder belachelijke eisen te stellen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
luuk1979
luuk1979
Hallo!
Ik werk vanuit mijn b.v. als ZZP-er, ik ben dan ook in loondienst van mijn b.v.. Nu wil ik prive een lening afsluiten (tussen de 5000 en 10000). Echter zo'n beetje bij alle leen-producten die op de markt zijn, worden zelfstandig ondernemers per definitie uitgesloten. Nu kan ik wel vanuit mijn b.v. een lening verstrekken naar prive, maar ik weet niet of dat verstandig is.
Wie kan mij helpen de juiste keuze te maken? En als ik die keuze wil maken, zijn er betrouwbare banken / organisaties die leningen verstrekken aan ZZP-ers zonder belachelijke eisen te stellen?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40766-prive-lenen-als-zzp-er/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag