Wat vinden jullie van het idee om een HL-panel op te zetten?
Dit betekent bijvoorbeeld dat er 1 x per maand een vragenlijst wordt opgesteld en rondgestuurd m.b.t. een bepaald(e) thema('s). Dit zullen altijd thema's zijn gerelateerd aan bijvoorbeeld een onderwerp of onderwerpen die op dat moment spelen op het forum (bv de grootste struikelblokken voor een startende ondernemer of de beste innovatie van het afgelopen jaar, enz.).
Voor het selecteren van onderwerpen wordt altijd eerst een draadje opgestart.
De resultaten worden vervolgens verwerkt in een bondige rapportage die op de HL-website te lezen of te downloaden is.
Doe mee met de poll en als er genoeg animo is, wil ik best de organisatie op mij nemen.
"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."
This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
snark
snark
Wat vinden jullie van het idee om een HL-panel op te zetten?
Dit betekent bijvoorbeeld dat er 1 x per maand een vragenlijst wordt opgesteld en rondgestuurd m.b.t. een bepaald(e) thema('s). Dit zullen altijd thema's zijn gerelateerd aan bijvoorbeeld een onderwerp of onderwerpen die op dat moment spelen op het forum (bv de grootste struikelblokken voor een startende ondernemer of de beste innovatie van het afgelopen jaar, enz.).
Voor het selecteren van onderwerpen wordt altijd eerst een draadje opgestart.
De resultaten worden vervolgens verwerkt in een bondige rapportage die op de HL-website te lezen of te downloaden is.
Doe mee met de poll en als er genoeg animo is, wil ik best de organisatie op mij nemen.
"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."
This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt
--- www.mopini.com ---
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4083-is-dit-een-goed-idee/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag