Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Penguin 2.0 is live

Geplaatst:

dannyverhoeven

Matt Cutts heeft vannacht laten weten via Twitter tv en zijn Blog dat Penguin 2.0 live is gegaan. Het is een update van het algoritme, dus je rankings kunnen (grote kans) veranderd zijn.

Voor mijn branche is deze update zeer positief. Heb net gekeken en de websites met een niet natuurlijk link profiel zakken weg. Iets wat met de vorige update juist omgedraaid was. Toen stegen de websites met onnatuurlijke linkprofielen.

En een plus is natuurlijk dat mijn website weer gestegen is (direct een kleine yes moment voor mij! :)

Ben daarom benieuwd welke veranderingen jullie zien...

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Featured Replies

Geplaatst:

keijers

Ik ben dus zwaar getroffen door de Penguin update. Van pagina 1 naar pagina 4 verplaatst. Ik snap het niet want als ik de backlinks van de concurrentie op pagina 1 bekijk zijn dat nou echt de backlinks waarvan ik zou verwachten dat het een penalty op zou leveren. Zoals startpagina's en die links. Of mogen startpagina's nou wel? Heeft iemand een overzichtje van wat wel en wat niet mag?

Is er iemand die eens mijn site kan analyseren? website zal ik hier niet plaatsen, maar stuur me een PM!

bedankt!

Geplaatst:

TwaBla

Dit lijstje verandert voortdurend.

Op 9-6-2013 om 16:38, TwaBla zei:

Es even kijken wie de grootste losers in Nederland zijn...

Opvallend:

welingelichtekringen.nl (ouwe redacteuren van HP)

scouting.nl

jeroen.com (bekende SEOer)

mkb.nl (van MKB Nederland)

Nu zien ik oa:

Ellegirl.nl

Amazon.de

Patientenplein.nl

dmoz.org

theregister.co.uk

boek9.nl

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Jelle van der Bij

Dat overzicht gaat ook over de voorgaande week. (Dus de week na de Penguin update zie je verschillen optreden).

Geplaatst:

mahyar

Stuur maar een PM, ik zal eens kijken of je echt door Penguin geraakt bent. Er zijn veel meer updates en algoritme aanpassingen geweest de laatste weken.

Op 17-6-2013 om 08:18, keijers zei:

Ik ben dus zwaar getroffen door de Penguin update. Van pagina 1 naar pagina 4 verplaatst. Ik snap het niet want als ik de backlinks van de concurrentie op pagina 1 bekijk zijn dat nou echt de backlinks waarvan ik zou verwachten dat het een penalty op zou leveren. Zoals startpagina's en die links. Of mogen startpagina's nou wel? Heeft iemand een overzichtje van wat wel en wat niet mag?

Is er iemand die eens mijn site kan analyseren? website zal ik hier niet plaatsen, maar stuur me een PM!

bedankt!

Hoger in Google? (No Cure No Pay) > http://momzic.nl/google-pagina-1-positie/

Website/Webshop + Opzet Adwords camagne (25 euro p/m) > www.momzic.nl/volledige-website/

Marketing Producten > www.onlinemarketingportaal.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.