Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
esmeeeemse
esmeeeemse
Beste leden,
Ik zit met het volgende. Ik heb al ruim een jaar het idee om een werving en selectiebureau te starten welke zich richt op het zoeken van ondersteunend personeel (secretaresses, PA's ed.). Zelf heb ik ruim 7 jaar werkervaring als secretaresse en de reden waarom ik een werving en selectiebureau wil starten is omdat ik vaak bij werkgevers heb gezien dat het op de een of andere manier mis blijkt te gaan bij het aannemen van geschikt ondersteunend personeel. Ik heb vanuit persoonlijke ervaring gemerkt dat het bij het werven van personeel vaak alleen gaat om (veel) geld innen in combinatie met te weinig voorbereidend selectiewerk bij potentiële werknemers. Assessments zijn volgens mij erg belangrijk, waardoor je daadwerkelijk ziet of iemand inderdaad geschikt is voor een bepaalde functie. Iedereen wil natuurlijk zijn of haar beste kant laten zien middels een cv (en dat is ook ieder zijn goed recht).
Ik heb dus een idee van wat ik zou willen opzetten maar ik merk dat ik nu vast zit. Hoe pak ik dit aan & hoe zorg ik dus dat mijn idee werkelijkheid wordt? Ik heb totaal geen kaas gegeten van het ondernemersvak en weet dus niet hoe ik een werving en selectiebureau het beste kan opzetten? Waar begin ik?
Hopelijk kan iemand me helpen! tips anyone??
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag