• 0

Snelstart - Inkoopfactuur afboeken (Per kas EN per bank (Pin) betaald)

Hallo allemaal,

 

Ik ben pas begonnen met Snelstart en nu ziet ik al (Natuurlijk) met een probleem:

 

Hoe moet ik een inkoopfactuur (Bon) afboeken die ik een gedeelte per kas EN het ander gedeelte per bank (Pin) heb betaald.

(Omdat ik geen genoeg contant geld bij mij had)

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Gr,

Cruxy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

In bankboek factuur oproepen en gedeelte dat betaald is per bank afboeken. In het kasboek factuur wederom oproepen en laatste deel afboeken.

Andersom is ook mogelijk.

Snelstart: waarom moet ik jullie klanten op zondag helpen? Jullie klanten zijn bijna 80% mkb'ers. Die doen hun boekhouding gewoon op zondag omdat dat de rustigste tijd is in het hectische ondernemerswereldje . Op zondag maak je geen fouten omdat je dan niet gestoord wordt. Is er niet één werknemer die wat minder principieel de zondagsrust in acht neemt en dit soort eenvoudige vraagjes van jullie klanten kan oplossen?

Link naar reactie
  • 0

Dankjewel Herman. Ik wist niet dat het zo makkelijk was.

 

Snelstart: waarom moet ik jullie klanten op zondag helpen? Jullie klanten zijn bijna 80% mkb'ers. Die doen hun boekhouding gewoon op zondag omdat dat de rustigste tijd is in het hectische ondernemerswereldje . Op zondag maak je geen fouten omdat je dan niet gestoord wordt. Is er niet één werknemer die wat minder principieel de zondagsrust in acht neemt en dit soort eenvoudige vraagjes van jullie klanten kan oplossen?

 

Ik ben met jou eens. Ik betaal meer dan 220 euro per jaar voor de service. Belachelijk!!

Link naar reactie
  • 0

Ik dacht een waddeneiland, maar wel die hebben ook een belt. Ze staan wel bekend om hun relatief goede service, ook aan mkb'ers die slechts 220,- per jaar betalen. Of dat echt zo is heb ik nooit mogen ervaren, maar dat lees ik.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 1

Off topic: De Snelstart Website is op zondag zelfs volledig uit de lucht!

een mail met een vraag sturen kan dan dus ook niet.

 

Biblebelt?

Nee hoor, gewoon principes. In de bijbel vind je dit soort verboden niet. Dat daardoor veel ondernemers niet aan hun secundaire maar noodzakelijke werk toekomen is dan jammer.

 

Ik heb me overigens altijd al afgevraagd, waarom ik met mijn kinderziel in de kerk wel naar de uitvoering van een moordaanslag mag kijken (figuur aan kruis), maar niet mag zien of het een man of een vrouw betreft.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.