Ga naar inhoud

Snelstart afboeken - Privé en zakelijk betaald!!!

Geplaatst:

Sara10

Hallo,

 

Ik heb een probleem met het afboeken van een factuur (Snelstart).

 

Ik heb binnen een week 4 keer iets besteld van een webshop voor mijn onderneming, maar ik kreeg een gezamenlijke factuur van de leverancier.

 

Dus bestelling 1 + 2 + 3 + 4 = 1x factuur. De 4 bestellingen zijn via Ideal afgerekend.

 

Het probleem is dat ik de bestelling 1 en 2 privé heb betaald. De andere 2 zakelijk.

 

Hoe moet ik de factuur afboeken in Snelstart?

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Gr,

Cruxy

Featured Replies

Geplaatst:

StevenK

Is de snelstart helpdesk stuk?

 

Hier: http://faq.snelstart.nl/KB/a54/betaling-aan-factuur-koppelen.aspx staat volgens mij eea uitgelegd?

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Sara10

  • Auteur

Is de snelstart helpdesk stuk?

 

Hier: http://faq.snelstart.nl/KB/a54/betaling-aan-factuur-koppelen.aspx staat volgens mij eea uitgelegd?

 

Dat staat op hun site:

"U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur."

 

Ik heb gewoon zin om mijn administratie dit weekend af te maken.

Geplaatst:

Sara10

  • Auteur

 

Volgens mij heeft mijn situatie meer skills nodig dan wat op hun site staat.

Gr,

 

Cruxy

Geplaatst:

henkh

Volgens mij heeft mijn situatie meer skills nodig dan wat op hun site staat.

Voor dit soort boekingen heb je hier genoeg aan om je skills op pijl te brengen ;)

 

In dit topic heb je ook al problemen met betalingen boeken van facturen :-\

 

Misschien handiger dat je privé en zaak wat meer uit elkaar houdt? En facturen in zijn geheel betalen is ook makkelijker te verwerken. Hoewel het boeken op meerdere grootboekrekeningen niet echt dramatisch moeilijk is maakt jouw manier van werken het inboeken wel omslachtiger.

Geplaatst:

Sara10

  • Auteur

Hoi Henk,

 

Jij hebt gelijk, maar soms moet jij het anders doen. De leverancier heeft zelf gekozen voor 1 factuur. Ik zou liever 4 facturen willen hebben.

 

In de andere topic dacht ik dat ik genoeg contamt geld bij mij had. Toen moest ik het resterend bedrag pinnen.

 

Ik hoop dat je wat hulp kan geven, anders moet ik wachten tot maandag voor de klantenservice.

 

Alvast bedankt.

Gr,

Cruxy

Geplaatst:

herman van der helm

Heel simpel. Als je de bankboeking doet, de factuur aanroepen. Bij de eerste betaling het daadwerkelijk betaalde bedrag invullen, Het betaalde stuk wordt afgeboekt. Bij de tweede betaling idem. Bij de derde betaling, die via privé bank loopt gewoon dat deel afboeken en de rest ook via privé. Het resultaat is heel simpel. De volledige factuur staat op het bedrijf. En het enige wat er gebeurt is dat privé opname uit het bedrijf zakt.

Geplaatst:

mmint

Ik heb gewoon zin om mijn administratie dit weekend af te maken.

Kan wel zijn, maar hou er rekening mee dat de Snelstart website op zondag gesloten is... (!)

Geplaatst:

Sara10

  • Auteur

Heel simpel. Als je de bankboeking doet, de factuur aanroepen. Bij de eerste betaling het daadwerkelijk betaalde bedrag invullen, Het betaalde stuk wordt afgeboekt. Bij de tweede betaling idem. Bij de derde betaling, die via privé bank loopt gewoon dat deel afboeken en de rest ook via privé. Het resultaat is heel simpel. De volledige factuur staat op het bedrijf. En het enige wat er gebeurt is dat privé opname uit het bedrijf zakt.

 

Hoi Herman,

 

Dankjewel voor de tweede keer vandaag. Het is uiteraard heel simpel. Mijn administratie is af.

 

Gr,

Cruxy

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.