Ik onderhuur momenteel een ruimte, waarvan het huurcontract in juni 2014 afloopt. Nu heeft de verhuurder aangegeven dat de eigenaar niet maar aan zijn financiele verplichtingen kan voldoen en het pand mogelijk wordt verkocht in de komende maanden. Onduidelijk is of de eventuele nieuwe eigenaar de bestaande huurovereenkomsten zal voortzetten.
Ik wil deze onzekerheid niet afwachten en op zoek gaan naar een nieuwe ruimte om mijn continuiteit te waarborgen.
Mag ik op basis van bovenstaande informatie mijn huurcontract ontbinden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
johnver
johnver
Ik onderhuur momenteel een ruimte, waarvan het huurcontract in juni 2014 afloopt. Nu heeft de verhuurder aangegeven dat de eigenaar niet maar aan zijn financiele verplichtingen kan voldoen en het pand mogelijk wordt verkocht in de komende maanden. Onduidelijk is of de eventuele nieuwe eigenaar de bestaande huurovereenkomsten zal voortzetten.
Ik wil deze onzekerheid niet afwachten en op zoek gaan naar een nieuwe ruimte om mijn continuiteit te waarborgen.
Mag ik op basis van bovenstaande informatie mijn huurcontract ontbinden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42385-opzeggen-huurcontract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag