Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Exportdocumenten

Geplaatst:

Rene73

Indien ik mijn auto vol laad met te verkopen goederen en de boot naar Engeland neem, verwacht de engelse douane dan van mij dat ik bepaalde zaken heb geregeld ? Is een verkoopfactuur voldoende ?

Oftewel, welke zaken dien ik te regelen als ik zelf een transport van mijn eigen artikelen rijd ?

Featured Replies

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Heb je die zaken al verkocht en vervoer je alleen of ga je in Engeland op een beurs oid staan?

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Rene73

• Auteur

Ze zijn al verkocht, ik breng ze naar de afnemer / wederverkoper.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Waarschijnlijk kun je gewoon doorrijden. Zorg dat je voor de zekerheid de aankoop/ en verkoopbewijzen bij je hebt + een bewijsje dat je ze zelf komt afleveren.

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Rene73

• Auteur

Wederom bedankt ! :)

Geplaatst:

Logic4l

Engeland is lid van de EU dus vrij verkeer van goederen. Een vrachtbrief is dus voldoende met een kopie van de factuur er achter en je bent helemaal compleet. Enige voorwaarden is dat het om vrije EU goederen gaat maar daar ga ik maar wel even vanuit.

Maarten Versluis

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.