Ik heb even een vraag over de vrije vergoedingen regel. Ik zie op deze link dat er een grens is van 70 incl om fiscaal vriendelijk te schenken.
Misschien vragen naar de bekende weg, maar indien een bedrijf eerder in het jaar bijvoorbeeld paaspakketjes heeft geschonken aan de medewerkers heeft het bedrijf dan minder budget over om kerstpakket fiscaal vriendelijk te schenken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hofjes
hofjes
Goedendag,
Ik heb even een vraag over de vrije vergoedingen regel. Ik zie op deze link dat er een grens is van 70 incl om fiscaal vriendelijk te schenken.
Misschien vragen naar de bekende weg, maar indien een bedrijf eerder in het jaar bijvoorbeeld paaspakketjes heeft geschonken aan de medewerkers heeft het bedrijf dan minder budget over om kerstpakket fiscaal vriendelijk te schenken?
Bedankt alvast!
Mvg,
Ron Hof
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42520-fiscale-regels-omtrent-kerstpakket/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag