veel zelf gedaan al, goede begeleiding inkoop, productkennis opgedaan, marktonderzoek,wekgelegenheid en hoeveel brood op de plank voor iedereen .
heb alle middelen beschikbaar om alles geheel financieel op te zetten, stuit echter op het volgende, kan nergens concreet zwart op wit wat vinden over de regels in welke sector dit valt voor mijn winkel vandaaruit wil ik alle gedogen producten gaan verkopen.,
misschien dat ik via deze weg met mensen en ondernemers in contact kan komen voor informatie .
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
1A
1A
veel zelf gedaan al, goede begeleiding inkoop, productkennis opgedaan, marktonderzoek,wekgelegenheid en hoeveel brood op de plank voor iedereen .
heb alle middelen beschikbaar om alles geheel financieel op te zetten, stuit echter op het volgende, kan nergens concreet zwart op wit wat vinden over de regels in welke sector dit valt voor mijn winkel vandaaruit wil ik alle gedogen producten gaan verkopen.,
misschien dat ik via deze weg met mensen en ondernemers in contact kan komen voor informatie .
heb een winkelruimte tot beschikking.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42699-ondernemen-binnen-het-gedoogbeleid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag