Ga naar inhoud

(vrimibo) Een ondernemer wil ook wel eens even "los".

Geplaatst:

P.J.

Na ons offline-evenement van vorige week, heb ik morgen weer een meeting met mijn ouwe (huzaren) maten. Wordt er weer behoorlijk uit de pijpen van de ouwe Centurions gerookt en misschien graven we ook nog wel een schuttersputje!. Hebben jullie ook nog wat leuks in het weekend?

Featured Replies

Geplaatst:

Wouter Hol

Ik heb vanavond een après ski feest.

Geplaatst:

P.J.

• Auteur

Die van ons is trouwens vlak langs de schietbaan bij 't Harde.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Als we dit topic een beetje ondernemers gerelateerd willen houden, dan stel ik voor dat we alleen weekend uitjes vermelden waar ook andere HL-leden uitgenodigd worden en welkom zijn !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

P.J.

• Auteur

Er zijn 3 nog actieve ondernemers en 1 ex-ondernemer bij, die nu alleen nog advieswerk doet. Ik ga het zeker over HL hebben. Maar blijkbaar heb ik de "Off-Topic vrimibo"-topics ook een beetje verkeerd ingeschat. Excuses daarvoor.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Zondagavond een pre-launchparty* van de nieuwe toko - maandag (enigzins brak, waarschijnlijk) inschrijven bij de KvK!

* met zijn 3-en de kroeg in

Excuses daarvoor.

Niks daarvan - offtopic is offtopic! Mikky, gaat af! <3

Geplaatst:

P.J.

• Auteur

Arme Mikky...... Dat wordt dan spannend dat inschrijven. Dat betekent dat je er een positief gevoel over hebt.

Geplaatst:

henkh

Hebben jullie ook nog wat leuks in het weekend?

Ja hoor, eerst werken :P en daarna een proefrit maken in een nieuwe auto. :)

@PJ: die Centurions zijn toch al lang naar de schroothoop ;D

Geplaatst:

P.J.

• Auteur

Ja dat is waar natuurlijk. Alles is destijds verkocht aan Israel. Die hebben er in eerste instantie dieselmotoren ingegooid. Dat was overigens hier ook al een keer gedaan en daardoor kreeg de tank een behoorlijke upgrade. De rest van de tank was immers prima.

6_1231017730.jpg

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Niks daarvan - offtopic is offtopic! Mikky, gaat af! <3

;D

Ehmmm... Ik vermoed dat "we" even iets vergeten ? ? ? ?

Op de forumpage staat vermeld onder het board "off topic" :

Off Topic

Alle wandelgangpraat, smalltalk en fun m.b.t. ondernemersgerelateerde zaken is welkom in Off Topic

Beheerder: Mikky Vrolijk (Kermie)

Maar misschien zien jullie de vrimibo weekenduitjes als "ik als ondernemer ga wat leuks doen?" en is het "ineens" ondernemersgerelateerd? :P

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

P.J.

• Auteur

Er waren idd 4 ondernemers bij aanwezig en ik heb HL ter sprake gebracht en (natuurlijk) geprezen.

Geplaatst:

Zomaar iemand

Ik ben afgelopen weekend een weekend wezen kamperen met mijn explorers. Wel wat koud, maar zeer gezellig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.