Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast HenkvdBerg
Gast HenkvdBerg
Ik ben bezig met het optimaliseren van een aantal punten in ons bedrijf, een daarvan is aftersales.
Aftersales word vaak een beetje onderschat naar mijn inzien en ik wil het dan ook goed aanpakken, en nieuwe mogelijkheden creeren voor aftersales
Invulling tot op heden:
- er gaat af en toe een vertegenwoordiger naar de klanten en oudklanten
- we leveren accessoires die men kan gebruiken na het aankopen van ons product.
- We zijn bezig met het opzetten van een mailingsysteem, dit gaat tot nu toe alleen nog maar via de post.
- we zijn de website aan het optimaliseren.
Dit is mijn invulling tot op heden, ik ben van plan om iets te gaan doen met relatiegeschenken maar hoe ik dit ga invullen weet ik nog niet precies.
Mijn vraag aan jullie:
1- Welke aspecten van aftersales ben ik vergeten?
2- Welke aspecten zijn heel belangrijk en moet ik extra aandacht geven?
3- Ik wil met een relatiegeschenk gaan werken, maar niet afgezaagd met kerst zoals vele bedrijven doen, hebben jullie hier een idee voor?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4299-after-sales/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag