Ik heb zojuist mijn exactonline boekhoud pakket opgezegd waardoor ik vanaf begin volgende maand geen toegang meer heb tot de hierin ingevoerde gegevens.
Nu moet ik die gegevens uiteraard nog wel beschikbaar hebben voor afronding boekhouding en doen van aangifte eind van het jaar. En tevens voor de belastingdienst voor eventuele controles.
Maar hoe en wat moet ik nu bewaren en hoe kan ik dat uit exactonline halen zodat ik dat later nog kan inzien/gebruiken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemertje30
ondernemertje30
Ik heb zojuist mijn exactonline boekhoud pakket opgezegd waardoor ik vanaf begin volgende maand geen toegang meer heb tot de hierin ingevoerde gegevens.
Nu moet ik die gegevens uiteraard nog wel beschikbaar hebben voor afronding boekhouding en doen van aangifte eind van het jaar. En tevens voor de belastingdienst voor eventuele controles.
Maar hoe en wat moet ik nu bewaren en hoe kan ik dat uit exactonline halen zodat ik dat later nog kan inzien/gebruiken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43065-exactonline-opgezegd-wat-hoe-en-waar-bewarenopslaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag