• 0

mogelijkheden PDF

Gast HenkvdBerg

Ik ben bezig met het uitzoeken van mogelijkheden bij mailingen, ik stem zelf voor vanuit de mailing zelf doorlinken naar de site maar ik moet de volgende mogelijkheid ook uitgebreid onderzoeken.

 

Het meesturen van een PDF met daarin alle informatie.

 

Ik ben zelf helemaal niet bekend met het programma, heb al even gegoogled en een beetje informatie gevonden maar nog lang niet alles.

 

Mijn vraag:

- Wat zijn de mogelijkheden om pdf mee te sturen in een mailing?

- Wat kan je allemaal met pdf doen?

- Wat zijn de voordelen van pdf t.o.v. een actiepagina op de website?

 

 

bvd. Henk v/d Berg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is ook mogelijk om een digitaal invulbaar formulier in een PDF-bestand te monteren. Je kunt dus een antwoordformulier in PDF formaat sturen en de gebruiker deze digitaal in laten vullen (net als in een website). Daarna kan het formulier uitgeprint en gefaxt worden.

 

Ik ben opzoek hoe ik dit kan doen. Via Google heb ik het niet kunnen vinden om webelementen of formulierelementen in te bouwen in een pdf formulier. Ook door zelf via Word een formulier te bouwen en vervolgens als PDF te conveteren, was geen succes. Wat doe ik fout? En hoe krijg ik het wel voor elkaar?

Link naar reactie
  • 0

Ik vindt dat je tot een goede conclusie gekomen bent. Emails + attachements = argwaan.

 

Ik heb een tijdje met Klantenbinder gewerkt. Goede service, buitengewoon simpel om online je campagne te meten (het zal je verbazen hoeveel mails er NIET gelezen worden!!!), en zeer goed te betalen. Het grote voordeel is dat de mensen van KlantenBinder je helpen bij het ontwerp van je nieuwsbrief. Daarna hoef je m alleen nog maar iedere keer in te vullen.

 

(Nee geen aandelen, was het maar waar! Die jongens schijnen het erg goed te doen.)

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is een invulformulier omzetten naar pdf alleen mogelijk met de 'pro' versie. Kijk maar op de site van Adobe.

 

Los daarvan: een attachment met een e-mailing is niet fijn. Virussen verspreiden met een pdf is al een tijdje mogelijk, en gelukkig zijn de meeste mensen zo wijs die dingen onaangeroerd te laten. Ik weet niet naar wie je e-mailt, maar sommige bedrijven laten die bijlagen niet eens passeren.

 

Maar je wilt toch ook niet een ingevulde pdf ontvangen? Je wilt mensen direct op je website, zodat ze vanuit je landingspagina verder gaan neuzen! Makkelijk meetbaar, zodat je kunt testen hoeveel effect je e-mailings hebben.

 

Mijn voorkeur is nog altijd een goede, korte tekst, met een link naar de website. Geen plaatjes, geen bijlagen.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.