• 0

Ervaring met Starterstraining.nl?

 

Sinds gisteren beschikbaar: Starterstraining.nl. Wat vinden jullie? Iemand al ervaring mee?

 

Vanaf vandaag kunnen startende ondernemers zich via een online en interactieve starterstraining in korte tijd laten trainen om te starten met ondernemen. Hiermee kunnen de 120.000 ondernemers die jaarlijks starten online en persoonlijk begeleid worden bij de uitdagingen in hun eerste jaren.

 

Met de starterstraining speelt het initiatief in op het wegvallen van de fysieke seminars voor starters van de Kamer van Koophandel per 1 januari 2014. De initiatiefnemers willen hiermee het ondernemerschap in Nederland verder helpen.

 

De starterstraining is de eerste breed gedragen training voor startende ondernemers die volledig online te volgen is en tegelijkertijd ook interactief is. De modules zijn praktijkgericht en worden verzorgd door experts van landelijke bedrijven, instellingen en ervaren ondernemers. Hierdoor krijgen startende ondernemers direct bij de start van hun bedrijf toegang tot een breed en relevant kennisnetwerk en mogelijkheid op antwoorden op maat. De startende ondernemers worden binnen twee weken getraind in 10 modules over de belangrijkste thema’s bij het starten van een onderneming. Daarnaast kunnen ze direct aan de slag met de onderwerpen en andere ondernemers via een e-learning omgeving.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kan interessant zijn, maar bij dit soort concepten hangt de kans op slagen altijd af van de content en welke trainers er achter het concept staan.

 

Het moet natuurlijk wel die 149,- waard zijn, en wanneer iemand een soortgelijke training gratis gaat aanbieden via bijv. Google hangouts dan neemt de waarde van de website natuurlijk af.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de trainers in de diverse sessies hun eigen diensten gaan promoten.

 

Ik zie bijvoorbeeld twee medewerkers van de Rabobank die je gaan adviseren m.b.t. het openen van een zakelijke rekening. Zou daar dan ooit een advies voor een andere bank uit gaan komen als dat voor de betreffende starter een betere keuze zou zijn?

Link naar reactie
  • 1

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de trainers in de diverse sessies hun eigen diensten gaan promoten.

Ik zie bijvoorbeeld twee medewerkers van de Rabobank die je gaan adviseren m.b.t. het openen van een zakelijke rekening. Zou daar dan ooit een advies voor een andere bank uit gaan komen als dat voor de betreffende starter een betere keuze zou zijn?

 

For Rabobank is an honourable bank;

So are they all, all honourable banks--

 

(vrij naar Julius Caesar, Acte 3, Scene 2, William Shakespeare)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de trainers in de diverse sessies hun eigen diensten gaan promoten.

Ik zie bijvoorbeeld twee medewerkers van de Rabobank die je gaan adviseren m.b.t. het openen van een zakelijke rekening. Zou daar dan ooit een advies voor een andere bank uit gaan komen als dat voor de betreffende starter een betere keuze zou zijn?

 

For Rabobank is an honourable bank;

So are they all, all honourable banks--

 

(vrij naar Julius Caesar, Acte 3, Scene 2, William Shakespeare)

 

Om heel eerlijk te zijn ......alle banken die ik tot nu gesproken heb ....bieden je alle hulp aan...... maar eerst een rekening openen, vervolgens voor de hulp betalen, je van advies voorzien, je ondernemingsplan etc etc vervolgens laten keuren door een NOAB Accountant en dan vervolgens zeggen mmmmmmm nee sorry we kunnen u op dit moment niet helpen met een krediet..........

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 70 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.