• 0

Graag feedback over inhoud van mijn website [hrm voor mkb]

Omschrijving van je concept:

Ik heb zelf een website www.hrmvoormkb.nl gebouwd en ik zou graag weten wat anderen van deze site vinden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb vrienden, bekenden en familie gevraagd om feedback en dat gebruikt om de inhoud te verbeteren

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil graag een website met de juiste inhoud heeft zodat ondernemers klant willen worden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Dit is unieke tekst. Voor een uniek bedrijf en is dus niet te vergelijken met andere post.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag krijg ik feedback over de tekst:

wat maakt dat je geïnterneerd bent

wat maakt dat je de website verlaad

 

 

www.hrmvoormkb.nl

Hulp aan werkgevers t.a.v. werknemer bij personeelsvraagstukken bijvoorbeeld bij: slecht functionerende werknemer, arbeidsconflict, ontslag, arbeidsvoorwaarden en langdurig zieke werknemer / wet poortwachter

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik dacht ik doe weer eens een sitecheck, maar allereerst valt de flinke hoeveelheid spelfouten op. Een greep:

 

- Doordat er gewerkt wordt op uurbasis bent je

- een alternatief dienstverleningspakket. Die bestaat

- u wordt zo snel mogelijk gebelt.

- Wij zijn de adviseur voor jou die op een persoonlijke en praktische manier adviseren en ondersteunen

- zodat je geen onnodige hoge kosten hebt bij het ontslaan.

 

Overigens zitten die ook in je bericht hier op HL: "wat maakt dat je geïnterneerd bent", "wat maakt dat je de website verlaad"

 

Je wisselt telkens 'u' en 'je' af, dat staat erg slordig (persoonlijk zou ik voor 'u' kiezen trouwens). En ik zag "Er kunnen verschillende redenen zijn om een werknemer te moeten ontslaan. Denk aan (...) langdurige ziekte" Weet je zeker dat je die laatste erbij wilt laten staan?

 

En als laatste geloof ik eerlijk gezegd niet echt in je businessmodel, je website straalt weinig vertrouwen en deskundigheid uit dus ik ben erg benieuwd of je al eens een klant hebt binnengehaald via deze site?

Link naar reactie
  • 0

Hoewel het hebben van werknemers voor sommige werkgevers een onprettige bijkomstigheid van het ondernemen is, zou ik daar niet de nadruk op leggen als ik HRM diensten zou aanbieden.

 

Je hebt het nu op je site in mijn optiek te uitgebreid over de negatieve kanten van het werkgeverschap met termen als "personeelsproblemen" en je wilt mij "trucs" leren om die niet te lang te laten duren. Net als Jeroen ben ik benieuwd of het beeld dat je daarmee uitstraalt helpt om klanten binnen te halen.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de feedback.

 

Ik ga aan de slag met de spelfouten.

 

Verder schreef je aan dat " je website straalt weinig vertrouwen en deskundigheid uit" ik zou graag weten waardoor jij dit gevoel kreeg zodat ik dit kan aanpassen. Ik heb namelijk 13 jaar ervaring dus de deskundigheid is er wel.

 

www.hrmvoormkb.nl

Hulp aan werkgevers t.a.v. werknemer bij personeelsvraagstukken bijvoorbeeld bij: slecht functionerende werknemer, arbeidsconflict, ontslag, arbeidsvoorwaarden en langdurig zieke werknemer / wet poortwachter

Link naar reactie
  • 0

Beste John,

 

Bedankt voor je relatie. Ik begrijp je bedenkingen over de negatieve toon. Ik twijfel daar zelf ook over, vandaar deze post. Maar ik heb reacties van klanten gehad die juist op deze toon positief reageren. Misschien omdat zij hulp zoeken op het moment dat zij een probleem hebben.

www.hrmvoormkb.nl

Hulp aan werkgevers t.a.v. werknemer bij personeelsvraagstukken bijvoorbeeld bij: slecht functionerende werknemer, arbeidsconflict, ontslag, arbeidsvoorwaarden en langdurig zieke werknemer / wet poortwachter

Link naar reactie
  • 0
Ik zou graag weten waardoor jij dit gevoel kreeg zodat ik dit kan aanpassen. Ik heb namelijk 13 jaar ervaring dus de deskundigheid is er wel.

 

Ik bedoel het niet persoonlijk, maar als je het me vraagt dan ben ik redelijk negatief:

 

- Het design is erg kil, de iconen zijn te standaard en het logo is naast dat ik het persoonlijk niet mooi vindt, ook erg pixelig en amateuristisch uitgevoerd;

- De trefwoorden onderaan ogen erg rommelig;

- Veel te schreeuwerige oproepen voor telefonisch contact overal;

- Je stelt jezelf nergens voor, het is allemaal erg afstandelijk;

- De negatieve insteek die John al noemde (het gaat vrijwel volledig om negatieve zaken);

- Het menu is rommelig (qua hoofdletters, volgorde e.d.)

- Druk eens op http://www.hrmvoormkb.nl/contact.html op 'Verstuur' zonder iets in te vullen

 

Ik vraag me af of je, als je 13 jaar goede ervaring hebt als HRM-adviseur, wel zelf je website moet gaan designen of dat aan ervaringsdeskundigen op dát vlak moet overlaten.

Link naar reactie
  • 0

Jeroen bedankt voor je verduidelijking. Ik ga naar de punten kijken. Veder heb je gelijk dat ik moet overwegen de website door een deskundige te laten maken. Bij HRM uitdagingen vind ik ook dat mensen niet alles zelf moeten doen maar een deskundige om advies moeten vragen. :)

 

www.hrmvoormkb.nl

Hulp aan werkgevers t.a.v. werknemer bij personeelsvraagstukken bijvoorbeeld bij: slecht functionerende werknemer, arbeidsconflict, ontslag, arbeidsvoorwaarden en langdurig zieke werknemer / wet poortwachter

Link naar reactie
  • 0

Hoi MKB voor HRM,

 

Inhoudelijk heb ik geen idee van wat je aanbied, dus laat ik over aan andere personen!

Op grafisch/ontwerp gebied kun je er naar mijn mening nog iets meer uithalen! Ik weet hoe lastig een goed ontwerp is. Met kleine stapjes kom je een heel eind.

 

Vooral het 'responsive' werk, daar is gemakkelijk een verbetering te halen. Als voorbeeld;

- plaats de contact gegevens in een footer en haal de metatags weg, (je webpagina wordt door deze hier neer te zetten niet extra doorgevonden) maar de voornaamste verbetering die hierdoor ontstaat; je pagina 'schaalt' lekkerder.

 

P.s. de pagina; 'zieke werknemer' heeft een ander lettertype/afmeting?

Actieve Vakantie & Groepsreizen | http://www.activetravel.eu/

Link naar reactie
  • 0

Het logo is heel slecht, het lijkt wel of het in Paint is gemaakt.

 

Je hebt onderaan meta tags staan? Staat lelijk en zal amper helpen in de zoekresultaten. Komt ook spammerig over.

 

Veel tekst, maar dat hoeft niet vekeerd te zijn. Ik zou iedere pagina opvrolijken met 1 of meerdere relevante afbeeldingen.

 

De hele website ziet er niet echt anno 2013 uit.

 

De tekst in de bovenste menubalk zou ik wit doen. Is nu te onduidelijk.

 

Waarom staan de algemene voorwaarden in het bovenste menu???

 

Als je niets invuld in het contactformulier dan kom je uit op een lelijke pagina.

 

Het soort website dat jij wilt is eigenlijk heel eenvoudig. Informatie, contactpagina, goede vindbaarheid, nieuw logo. Zelf doen kost je meer geld, ik denk dat je het beter kan uitbesteden. Alle uurtjes die je hieraan hebt besteed had je waarschijnlijk een website voor kunnen laten bouwen.

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

De drie buttons bovenin (onze werkwijze / kwaliteit / kosten) linken door naar exact dezelfde pagina, die nota bene hetzelfde is als de homepage.... :-\

 

 

Wat is vFAS, wat is het NMI (ik ken ze wel maar je bezoekers ook?)

 

Goedkoop? Waarom goedkoop? Scheiden doe je goed en niet goedkoop. Benadruk je kwaliteit ipv je prijs.

 

Succes

Joost

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 68 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.